Zwanger en op vakantie naar een warm land

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Habeebah, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Habeebah

Habeebah Actief lid

23 mrt 2010
    213
    12
    18
    Vrouw
    Heey iedereen

Mijn man en ik willen graag eind augustus voor 2 weekjes naar Marokko. Ik ben dan 23 weken zwanger en vraag me af of het geen probleem is.

Ik vroeg mij af of er mensen ervaring hebben met op vakantie gaan tijdens hun zwangerschap.

2. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ik ben met 20 weken zwangerschap heerlijk naar Lanzarote geweest, was prima te doen! Maar nu zou ik er niet meer aan moeten denken nu wordt het me echt te warm...

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben met 28 weken voor 2 weken naar Spanje geweest, het was daar toen ook lekker warm!

Maare, hier in NL is het nu ook errug warm, dus Marokko moet ook wel lukken toch? Sowieso vind ik de warmte verder naar het zuiden veel beter te houden dan hier (hier is het meteen zo benauwd en dat is echt niet fijn als je zwanger bent).

Wel even rekening mee houden dat je niet te lang in de zon gaat zitten (en uiteraard goed insmeren), maar verder kan je gewoon lekker gaan hoor!

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben met 30 weken naar Rhodos geweest en het was heeeeeeeeeeeerlijk

veel plezier

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Zou gewoon lekker gaan! Alleen even goed opletten met wat je eet etc. Verder is het idd meestal beter uit te houden in de wat zuidelijker gelegen landen ivm hier 8) Zelf met 26 weken zwangerschap naar Kreta geweest: heerijk gehad, en lekker ontspannen teruggekomen!

6. Zindy

Zindy Actief lid

31 dec 2008
    306
    0
    0
    Ik ben met 26/27 weken naar Zuid-Frankrijk geweest; het was daar elke dag 35 graden ongeveer. In de zon niet uit te houden, in de schaduw beter. Wel was ik kapot aan het eind van de vakantie; mijn lichaam kon niet meer! 's Ochtends bezochten we een marktje, maar het bergop lopen in die warmte ging gewoon amper. Had ook geen goede schoenen. Nu wel; soort sandaal/slippers met dikke zool. Dus zorg dat je goede schoenen meeneemt!! De warmte daar was wel beter als hier, minder benauwd. Zorg dat je niet teveel doet, lekker de schaduw opzoeken en goed blijven drinken e.d. Dan is het goed te doen ;)

7. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ja als je je goed voelt waarom niet. ik zou het niet trekken denk ik. die warmte zeg. normaal HOU ik van de zon, maar nu ik zwanger ben echt niet. maar goed ik kom zoiezo niet goed uit de voeten door me B.I :(

8. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik zou er nu echt niet aan moeten denken.. Krijg het nu al niet meer geregeld met de warmte hier.. Normaal kan ik goed tegen de zon en lig ik op vakantie van smorgens tot savonds te bakken in de zon, maar nu..

Maar als jij je er lekker bij voelt, zeker doen!

9. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    marokko is wel erg warm in die periode hoor....maar je kunt natuurlijk altijd lekker de schaduw opzoeken. Gewoon doen als je er zin in hebt!
    Alvast fijne vakantie en ik hoop dat je marokko leuk vindt..(ben er ook ooit geweest en vond het een bijzonder land)

Deel Deze Pagina