ha ha ik ook hoor met 12 weken de meubels al in huis via mp nu 27 weken alles in huis we weten nu sinds 2 weken dat we een meisje krijgen dus volgende week als vriendlief vakantie heeft gaat hij lekker met de roze verf aan de gang!!
Wij zijn rond de 15 weken rond gaan kijken en ivm leuke acties op wandelwagen en de meubels voor het kamertje hebben we dit bij 17 weken besteld. Het wordt bezorgd als we 30 weken zijn, dus hebben lekker de tijd. Gaan vandaag beginnen met verplaatsen van een kast (die moet uit elkaar en op een andere kamer weer inelkaar) en dan kunnen we rustig verder met het schuren van het wiegje e.d. Het kamertje is dan mooi leeg en de vloer moet toch nog nieuw gelegd worden en een nieuwe behangetje. Aangezien wij het klussen in de weekenden moeten doen hebben we een lekkere ruime planning, dan hoef je niet per se iedere vrije minuut in je weekend te klussen. O ja, we zijn nu 19 weken onderweg.
Gewoon doen wanneer jij er zin in hebt! Hier is alles een beetje uitgesteld geraakt (er was altijd iets, mooi weer, geen zin, moe...) en nu zie ik er echt tegen op! De laatste dingen moeten nu nog gedaan worden terwijl ik er geen puf meer voor heb en nu liever met vriendlief van de laatste weken met ons tweetjes zou genieten.
Wij hebben een babykamer uit de folder destijds, en hebben hem besteld toen ik 15 weken zwanger was. Inderdaad als het mis ging, mochten we hem annuleren. Maar er zit meestal ook een vrij lange levertijd (lees een maand of 4) op babykamers, uiteindelijk stond het kamertje 3 weken geleden pas
wij zijn vorige week begonnen. het kamertje is nu geschilderd en vrijdag komen de meubels en de aankleding heeft oma ook al bijna klaar!
hoi, Ik ben net pas klaar. Dus doe rustig aan alleen de kraamzorg wou dat het voor 35weken klaar was en dat ik alle noodzakelijke spullen in huis had. Maar ik weet hoe het is om 11 weken te zijn ik wou ook al alle baby spullen toen al klaar hebben.
Ik ben nu 15 weken en ik heb nog helemaal niks gekocht voor deze baby. Het is onze tweede, dus een heel aantal dingen zijn er al. We willen het bedje en de commode verven, en de babykamer moet nog opnieuw behangen worden en nieuwe gordijntjes. Verder hoeft er ook niet zo veel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook zo'n gevoel heb van 'alles ligt op zolder', terwijl ik toch ook wel wat weg heb gedaan, of dingen die stuk/vies waren ofzo. Ik moet het echt nog goed gaan uitzoeken, wassen en nieuwe dingen bij kopen. Ook was het bij Julia vol zomer (en daarna dus met een kleine baby de winter in), terwijl we nu eerste de hele zomer voor de boeg hebben. Dus waarschijnlijk heb ik ook een beetje wat ander spul nodig!
Wij zijn rond 8 weken met mijn moeder en haar man naar een baby-zaak gereden om alvast wat ideetjes op te doen. Drie maal raden ... het perfecte kamertje stond er natuurlijk al bij. Gesprek met de verkoopster aangegaan en inderdaad de garantie dat als het mis zou gaan we de besteling konden annuleren of retourneren dus gelijk diezelfde dag alles besteld! Donderdag komen nu alle meubeltjes binnen en dan ben ik bijna 15 weken zwanger!
Wij hadden al vrij snel de kamer besteld was toen geloof ik 10 weken zwanger. Maar we konden deze wel kosteloos annuleren. We zagen het kamertje en het was een aanbieding dus daarom waren we zo vroeg. Maar hij word half november pas geleverd. Verder heb ik al wel wat dingen gehaald/gehad als rompertjes en vast kruiken enz. Als je alles in een keer moet kopen is het erg duur.
Wij hebben afgelopen vrijdag de meubeltjes besteld. Het scheelde met korting al gauw 120 euro wat de grootste reden was. Mn vriend moet nog een muur plaatsen ( het kamertje zit nu nog bij de woonkamer getrokken) en wil daar binnenkort mee beginnen. We willen zoveel mogelijk klaar hebben voordat de meubeltjes binnen komen in januari.
Wij hebben maandag een commode gekocht. Ik wilde het eerst nog niet doen, maar ja dan zie je een hele leuke staan en dan gaat het toch kriebelen. Af en toe kopen we wel al wat kleine dingen. ZO hebben we ook al een badje gekocht en wat kleine frutsels. In de kerstvakantie willen we echt gaan verven enzo. dus tegen die tijd willen we wel een beetje alle spullen hebben natuurlijk
Na de 10 weken echo wilde mijn ouders per se met ons gaan kijken voor een combi kinderwagen en autostoeltje en ook gevonden. Na 12 weken hadden we op mp een kamertje gezien en deze ook gelijk de volgende dag opgehaald. Met 15 weken behang gekocht, we wisten dat we het heel neutraal wilde houden en kwamen tegen wat we in gedachte hadden. Met 19 weken aan het behangen gegaan en nu nog de kleine dingetjes die ik zelf wilde maken. heb ik nu genoeg tijd voor