Hier het kamertje en kinderwagen besteld na een goede 20-weken echo. Deze week wordt de babykamer behangen en geverfd. Eind juli komen de gordijnen erin en begin augustus wordt het kamertje geleverd. Ik zal dan ongeveer 30 weken zijn als alles klaar is. Ik vind het een fijn idee om alles op tijd klaar te hebben. Geen idee hoeveel ik nog kan op het laatst en ik wil wel alles zelf doen. Ook voor mijn eigen rust vind ik het fijn. Wat klaar is is klaar, hoef ik me daar niet meer druk om te maken. Bedenk ook dat een pas behangen/geverfd kamertje nog een tijdje moet luchten. Hetzelfde met nieuwe meubeltjes en matrasje. Er komt altijd zo'n sterke (chemische) lucht van nieuwe spullen af dat ik zeker een week lang het raam open laat staan. Krijg het er gewoon zelf benauwd van, haha. Als je zin hebt om te beginnen en je gaat ook nog alles zelf maken dan zou ik zeggen: lekker los gaan! Beter nu lekker ontspannen ermee bezig en de tijd ervoor nemen dan straks denken: oei, tijd gaat sneller dan ik dacht. Veel shopplezier
Wij hebben boven gelijk alles even weer goed aangepakt.. We hebben alles opnieuw geverfd, nieuw vloerbedekking boven in gekomen, alles opnieuw behangt, plafond van de babykamer is gestuct, luik naar de zolder is groter gemaakt... 14 juli komen de meubels... Kunnen we dan in gaan richten! Ik heb bekken en rug klachten.. En wil zelf alles nog wel wat kunnen doen! Dus ik ben blij dat we nu al zover zijn... Zijn nog genoeg dingen die k klaar wil hebben voor oktober
Meubeltjes en kinderwagen hebben we al. Moet alleen een kleurtje op de muur en dan kunnen de spulletjes langzaam op hun plek!
Zou gewoon lekker beginnen wanneer jij dat wil. Wij zijn na de 20wk echo begonnen. Ook daarna pas de meubeltjes uitgezocht. Al hadden we al flink rond gekeken op internet naar de dingen die we wouden zien in de winkel. Ik zou zeggen volg gewoon je gevoel. Als jij je kamertje klaar wil hebben dan doe je dat gewoon.
Vanaf de 20 wk echo zijn wij begonnen! Wilde stiekem al veel eerder maar heb mij de hele tijd weten in te houden. De meubeltjes worden over 2 wk geleverd en tot die tijd ben ik druk bezig de uitzet te verzamelen
Gewoon lekker beginnen! Wij hadden het kamertje al in huis met 12 weken, met 16 weken wisten wat we kregen en zijn we aan de verf gegaan. Nu heel blij mee, want de afgelopen weken ben ik tot niks meer in staat geweest. Moet er niet aan denken dat ik nu nog meubels in elkaar had moeten zetten