Wanneer beginnen met babyuitzet

Discussion in 'De babyuitzet' started by Manoes, Jul 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sneeuwbloempje

Sneeuwbloempje Actief lid

Mar 24, 2015
    177
    42
    28
    Mijn gezondheid is nooit je van het geweest, dus wil alles ruim optijd af hebben. Ik wil het laatste stuk gewoon nog wat kleine spulletjes verzamellen en vooral "klaar" zijn en ontspannen.

Met als gevolg dat onze babykamer eigenlijk, met 22 weken al af is, de maxi cosi klaar staat en we al een boel kleertjes hebben. Kinderwagen is nu ons 'project', maar die is niet essentieel om al te hebben staan bij de geboorte vinden wij. Draagdoek is goed genoeg.

Ook ben ik het wel eens met dat het fijn is om alles een beetje te spreiden qua kosten ipv in een keer een bom geld kwijt te zijn.

Zekerheid heb je nooit, je moet denk ik gewoon doen wat goed voelt.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb met 17 weken alles besteld bij babydump (kamertje, wagen, decoraties, beddengoed, badje, maxicosi, echt alles op de kleding na) en kreeg hierdoor hele goede kortingen.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Na de 20 weken :)

4. Louloute

Louloute Niet meer actief

Met 15wk hebben we onze kinderwagen al besteld. Na de 20 weken echo kleertjes gekocht (maar meer ivm dat we toen pas het geslacht wisten :D ) de rest van de grote dingen met 29wk. KLeine dingetjes tussendoor besteld toen ik mooie actie's voorbij zag komen.
    Als je echt bang bent dat het verkeerd gaat dan kan je alles in de verpakking laten staan. Bij veel winkels mag je het dan terug brengen.

Share This Page