Ovulatietest vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Chasingrainbows, 29 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chasingrainbows

27 jul 2016
    74
    4
    8
    Vrouw
    Brabant
    Gisteren ovulatietest gebruikt, was geen knaller. Vandaag weer eentje gebruikt, was vrijwel omowit. Kan ik er dan nu toch van uitgaan dat die van gister positief was? Of kan dat sowieso de hele cyclus schommelen?

Ik zit nu op dag 15 van mijn cyclus, maar door miskraam, langdurig bloedverlies en primolut nu dus geen idee hoelang mijn cyclus zal duren en dus ook geen idee wanneer mijn nod is.

Vandaar ff mijn vraagje. Zijn hier vast veel dames met ervaring met ovulatietesten. Hoor t graag.

2. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Hoi!
    Toevallig heb ik ook een aantal weken terug een miskraam gehad. Een aantal ovulatietesten had ik nog liggen en gebruikt, maar ze zijn bij mij deze ronde niet betrouwbaar geweest.
    Had geen enkele keer een knaller gehad, terwijl ik dat voorheen altijd wel had... en degene die het meeste knalde, bleek nu toch niet mijn ovulatiedag te zijn geweest ;) Sterkte!

3. flower1986

15 aug 2016
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend van je miskraam...
    een o.test kan altijd wel wat schommelen. Ik had vrijwel altijd een tweede lichte streep, de ene keer duidelijker dan de andere. Soms ook omo-wit. Ik voel zelf wel of mijn ovulatie er aan komt. Gevoelige verharde tepels en een hoger libido ;)
    Ik teste dan een paar momenten en daar zit altijd wel een knaller tussen. Niet iedereen heeft dat overig. Sommigen pieken in één keer. Een foto kun je trouwens altijd plaatsen, genoeg ervaringsdeskundigen hier :)

4. Chasingrainbows

27 jul 2016
    74
    4
    8
    Vrouw
    Brabant
    Dank voor jullie reacties.

Tja, voor de mk wist ik dat ook, maar weet niet of het nu na de mk miss anders is. Vandaar. ☺️ Heb helaas geen foto gemaakt omdat het geen knaller was. Maar dacht omdat het afliep ik de piek gehad had, maar kan dus gewoon schommelen. Dan wacht ik het gewoon nog maar ff af. Wacht toch al zolang ;)

Deel Deze Pagina