reden waarom wij zijn gaan verbouwen, ook een oud koud huis, er zit nu verwarming in boven, oke doet het nog niet, maar de boel is wel al geisoleerd, dat scheelt al en hopelijk doet de verwaming het binnenkort ook. en gelukkig vor haar is het eerst maar voor een paar maand, en tegen woordig zijn ze toch redelijk energie zuinig aan het worden
Vanaf 11 weken hebben we zo'n beetje elke maand een paar dingen gekocht voor de kindjes. Het is inderdaad best duur om alles in 1 keer te kopen, zeker als je een tweeling krijgt en toch veel dubbel moet hebben. We hebben aardig wat van Marktplaats gehaald, dat is echt een aanrader. Heel veel spullen die aangeboden worden zijn weinig tot niet gebruikt en het scheelt je enorm in kosten.
ik heb wel al wat kleertjes gekregen zelf nog niks gekocht en had nog wat van eerdere miskramen, maar de grote dingen zoals kinderwagen en zo wacht ik nog ff mee tot ik weet wat het wordt want dan kan ik mooi een rose, paarse of blauwe kinderwagen nemen. ik wil ook graag alles met rose of blauw je hebt tegenwoordig ook die hydrofiel luiers in kleurtjes dus ook daar wacht ik nog even mee.
Wij hebben nu de babykamer en kinderwagen besteld.(komt pas in maart) met de kamer schilderen enzo wachten we tot we weten wat het geslacht is!
wij hebben na de eerste echo (8,5 week) dingen gekocht. kinderwagen, maxicosi, bedje, meubeltjes. alles via marktplaats, want ik vind het onzin alles nieuw te kopen (belachelijk duur het meeste). badje en box (ook via mp) met een week of 12. na de 20-weken-echo kleertjes gaan shoppen, en daar heb ik nu ook al best veel van. je ziet ook zooooveel leuks voorbij komen. kleine dingetjes (dekentjes, hoeslakentjes, waskussenhoezen etc.) moeten we nog. doen we beetje bij beetje.
Een paar kleine dingen zoals een rompertje enzo in de eerste weken. De enige grote aankoop was het nieuwste model maxicosi wat voor 99 Euro in de aanbieding was, kon ik niet laten staan en heb hem daarna ook nergens meer voor die prijs gezien. Het kamertje, de kinderwagen etc. met 19 of 20 weken besteld.
na de eerste echo zijn we langzaam aan begonnen met spulletjes kopen. en we kopen iedere maand iets zo kan je lekker blijven kopen.