Zou het kunnen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bougainville, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Hallo dames.

25 mei was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Dat duurde 4 dagen dus 28 mei was de laaste dag. Als ik dan van een normale cyclus uitga (ben pas net gestopt met de pil dus weet nog niet precies wat mijn cyclus is) gemiddeld 28 dagen zou ik rond 9 juni mn eisprong hebben. Maar nu komt het.....4 juni voelde ik pijn links onder in mijn buik. Zou het kunnen dat dat mijn eisprong is geweest? Zo snel na mijn laatste menstruatie. Ik heb hier totaal geen kaas van gegeten dus het is misschien een domme vraag haha.

Heb sinds enkele dagen ook gevoelige borsten en opeens veel pukkels in mijn gezicht wat ik normaal gesproken nooit heb.

Alvast bedankt!

2. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Tkan zijn dat je 4 juni(cyclusdag 11, toch?!) je eisprong had. Best vroeg maar kan wel.

De klachten die je nu hebt zou ook kunnen komen van het ontpillen, daar hebben veel dames last van. Had dat zelf ook. Voor een evt zwangerschap zou het wel heeel erg vroeg zijn!

Afwachten meid!

3. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Bedankt voor je snelle reactie! Ik ben benieuwd. We wachten het gewoon af. :)

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zou kunnen, is wel vroeg inderdaad, maar mogelijk! Spannend hoor. ;)

Leuk dat jullie weer begonnen zijn.

5. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Ik had de eerste maand na het stoppen met de pil ook deze klachten.. maar helaas was het ontpillen ofzo? In eider geval was het niets..
    Hoop voor jou op wel natuurlijk!!
    Wachten duurt zoooo lang!! En zeker wanneer je eerste 'tussendoor' is gepiept.. dan 'verwacht' je toch weer snel een positieve test..
    Maargoed,iedere zwangerschap is anders.. afwachten maar :D

6. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi ik had hetzelfde als jou, was alleen ontpillen maar ik had op dag 8/9 al m'n eisprong dus het kan wel! Ik hoop het voor je

7. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Lijkt alsof ik dit heb getypt echt preciesss zelfde verhaal en ook nog eens precies dezelfde data echt alles hetzelfde wat apart.
    Ik ga 24ste testen en jij?

8. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik had ook, toen ik stopte met de pil, echt zwangerschapsverschijnselen... Helaas was dit echt ontpillen... Vestig je hoop dus niet al te veel op een zwangerschap. Het zou natuurlijk kunnen, maar zoals ik al zei, hoop nog niet teveel ;)

9. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Kan je van ontpillen ook heel misselijk worden na het eten en sochtends?

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat kan helaas

Deel Deze Pagina