testen met verschillende uitslagen

Discussion in 'Zwanger worden' started by BabyWish4, Jan 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyWish4

BabyWish4 Lid

Jan 11, 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit nu 8 dagen over mijn NOD heen en vanmorgen getest met kruidvat 2v5 hij werd na 3 min positief maar ik dacht doe er ook 1 van cb digitaal en daar kwam op te staan NIET zwanger wie heeft hier ook ervaring mee en was je toch zwanger of was het mis? Ben nu wel zo onzeker!

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    daarom snap ik nooit dat mensen die digitale krengen kopen. die zijn ten eerste veel minder gevoelig (die zonder indicator)
    en streepje lijkt me toch al duidelijk genoeg? :) als de kruidvat positief is gewoon lekker van genieten. evt nog 1 doen als je twijfeld of hem nog zo licht vind maar verder zou ik je niet te druk maken ;) die digitale hebben heel veel hcg nodig

3. BabyWish4

BabyWish4 Lid

Jan 11, 2015
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt maar dan ben ik weer bang van is het geen indroogstreepje of iets ik wist ook niet dat je bij cb veel hcg nodig hebt. Ik dacht is duidelijker dan streepjes

4. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    wacht anders 2 dagen en doe dan nog een kruidvat test, dan moet ie donkerder zijn

5. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Je bent wel zwanger..!!
    Dat heb ik precies hetzelfde gehad, toen ik zwanger was (helaas een miskraam gehad).
    Dat komt, omdat de kruidvat test veel gevoeliger is als de clearblue. Ze kunnen een heel lage HCG waarde opsporen, de Clearblue zegt pas positief als die waarde veel hoger is.
    Over 2 dagen nog eens testen met de clearblue, maar ik zeg gefeliciteerd ;)

6. waussie

waussie Actief lid

Apr 4, 2014
    212
    2
    18
    Ik had ook Kruidvat 2v5 gedaan en was ook positief en daarna bij huisarts en was negatief en daarna weer 1 gedaan en weer negatief.. Kruidvat 2v5 test vaak vals.. Zou van ander merk halen maar hoop voor je dat het wel zo is!

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Welke CB had je dan? Die zonder wekenindicator is veel minder gevoelig dan die met wekenindicator.
    Zou je dus een CB Digitaal doen, dan adviseer ik je degene met wekenindicator.

En kun je een foto plaatsen van de positieve Kruidvattest? Aangezien je al 8 dagen overtijd was, zou je namelijk verwachten dat ook een CB wel positief zou aangeven.
    Of je moet een zeer late eisprong hebben gehad (heb je onregelmatige cyclussen?).

Share This Page