wanneer beginnen met geboorte kaartjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lymmetje, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Wij waren ook aardig traag, eind maart/begin april kaartje pas in orde gemaakt, 26 april is hij geboren.
    Omdat er het weekend en koninginnedag tussen zaten duurde het even, ik liep al langs de winkels en in de supermarkt voordat de mensen het kaartje kregen, hij lag precies een week later bij de mensen op de mat Ik vond het heerlijk, de eerste 2 dagen de familie al in het ziekenhuis gehad en ook al herstelde ik enorm snel, ik had de eerste dagen echt geen behoefte aan allemaal visite dus het kwam mij wel goed uit dat ze pas na een week werden ontvangen.

2. Askim1974

Askim1974 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb vorige week mijn proefdrukken binnengehad en ik ga voor een kaartje van kaartje2go.

Ik wil de enveloppen persoonlijk schrijven maar bij kaartje2go is het niet mogelijk om de enveloppen vooraf te krijgen.

Nu heb ik hele leuke adresstickers besteld bij vista print en deze kan ik alvast voorschrijven. Adressticker.jpg .

Als de kaartjes binnenkomen is het vouwen,in de envelop,postzegel erof en adressticker en klaar.

Deel Deze Pagina