Wanneer beginnen met geboortekaartjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door 90210, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 90210

90210 Lid

24 okt 2006
    14
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Tolbert
    Hoi,

Ben gisteren naar de jongegezinnenbeurs geweest en hebben daar veel leuke dingen gezien o.a. heel veel leuke kaartjes.

Nu is mijn vraag wanneer begin je daar eigenlijk een beetje naar te kijken, volgens mij kan het nog wel even maar is het handig het voor een bepaalde tijd (weken zwangerschap) voor elkaar te hebben?

Groetjes Marjon
    [/i]

2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ga er lekker naar kijken wanneer jij daar zin in hebt!

Ik wilde graag voor mijn verlof alles geregeld en klaar hebben. Dus het is helemaal aan jou wanneer jij het geregeld wilt hebben!

Veel succes met kiezen! ;)

3. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Ik wil deze keer vroeg bijzijn.
    Om ervoor te zorgen dat er op de enveloppen adressen eropstaan voordat ons kindje op de wereld is. (Daarom deze keer ook geen cremekleurige enveloppen, maar witte zodat ik etiketten erop kan plakken die niet vloeken).
    Je hoopt natuurlijk dat alles goed gaat, maar ik heb in mijn omgeving moeders gehad die met 32 weken zijn bevallen en ikzelf ben met 37 werken bevallen. Dus ik wil wel met 30 weken in huis hebben om op tijd de opmaak te kunnen regelen.

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Wij hebben alles rond week 36 afgerond, maar ja, je weet nooit hoe het lopen gaat....Bij mijn zus liep alles in het honderd en het kindje kwam 6 weken te vroeg, nadat ze al 6 weken in het ziekenhuis had gelegen. Ja, toen had ze natuurlijk nog niets. Dus op tijd regelen kan natuurlijk nooit kwaad, toch?

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij zijn ons rond 28 weken gaan orienteren en bij 32 weken besteld, week 34 proefdruk klaar en envaloppe mee.

6. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Ik heb afgelopen woensdag de kaartjes besteld.
    En half december krijg ik de proefdruk en de envelopjes.

7. wij hebben afgelopen zaterdag de proefdruk besteld en mogen volgende week dinsdag gaan kijken.

We zijn nu ook bezig met al de adressen te verzamelen en in te typen.

Deel Deze Pagina