Zwangerschapscursus Maastricht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ryanne, 9 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

Ik denk dat deze vraag hier wel al eens vorobij is gekomen maar kon ff niets vinden tijdens het zoeken.
    Wie heeft er in Maastricht welke cursus gedaan en hoe was dit?
    Ik zal me toch langzaam ergens voor op moeten geven maar heb echt geen idee wat ik wil doen!

Groetjes

2. mamatwan

mamatwan Actief lid

18 jun 2008
    112
    0
    0
    maastricht
    hoi ryanne,

gefeliciteerd met de op komst zijnde uk. ik heb gehoord dat de cursussen van groene kruis domicura wel aardig zijn, er is dan ook 1 les incl partner. www.groenekruisservice.nl kun je meer lezen

heb zelf niets gedaan, eer ik eruit was of ik nou yoga/gym/mensendieck of weet ik wat allemaal wilde doen was ik overal al te laat met inschrijven (week 20 ong) moet je eerlijk zeggen dat ik niet het idee heb dat ik iets gemist heb maar ik heb dan ook een supersnelle en makkelijke bevalling gehad (in 3 uurtjes en uk was 5 weken te vroeg)

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hoi,

Ik ken ook een paar mensen die zwangerschapsgym hebben gedaan via Domicura/groene kruis. Schijnt ergens bij Scharn te zijn. Heb zelf een paar lesse zwangerschapsyoga gehad maar dat was mij veel te zweverig, maar als je dat zou willen, het is in Gulpen. Ik ben ermee gestopt na 8 lessen, ook omdat ik toen zeker wist dat ik een geplande keizersnede zou krijgen en het is helemaal toegespitst op natuurlijke bevallingen, dus ik zat daar een beetje voor pie-snot, zoals ze dat in Maastricht zeggen :D Succes ermee en gefeliciteerd met je zwangerschap!

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hoi Meid,

Ik heb bij Groene kruis zwangerschapsgym gedaan was heel leuk en uiteindelijk ook iets aan gehad. Als ik zwanger raak van een 2e dan ga ik voor zwangerschapszwemmen.

veel succes.

5. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik woon ook in maastricht en ga over een tijdje bij de pellikaan sportschool op dousberg meedoen aan zwangerschapszemmen, is alleen wel altijd op donderdag ochtend maar tot nu toe kan ik dan nog. kost me ook niks want ben gewoon lid.

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hey dan moet je daarna doorgaan voor babyzwemmen is echt leuk daar :D ik doe dat nu met joshuah

Deel Deze Pagina