ik heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen met een veel te hoge bloeddruk! mijn bloeddruk was 160/110...:S maar weet alleen nog steeds niet wat de oorzaak ervan is.... zijn er hier meer mensen die een veel te hoge bloeddruk hebben gehad en wat was jullie oorzaak?
Ik heb geen te hoge bloedruk maar ben benieuwd hoe je erachter kwam? Gewoon tijdens controle of voelde je je niet lekker? Want ik heb constant hoofdpijn en opeens weer misselijk en overgeven.. Liefs Jeanney
bij de eerste controle vk was mn bloeddruk 170/90 ofzo bij de gyn, voor de termijnecho was hij, met een bredere band ! 140/80 en dat vond hij een acceptabele bloeddruk.. Hij heeft dat ook opgeschreven.. dat bij mn de bloeddruk met bredere band bemeten moet worden.. Dit ivm mn postuur.. Stevige dame; stevige armen.. een normale band vraagt meer kracht( druk) om de aderen dicht te drukken.. en geeft dan waarschijnlijk NIET de goede waarde van de druk aan.. omdat jij in het ziekenhuis hebt gelegen ermee denk ik dat ze bij jou wel een geschikte band gebruikt hebben, maar voor wie ook een hoge bloeddruk heeft en stevig is.. vraag t eens.. of de band voor jou geschikt is..
Hier ook hoge bloeddruk. Hij was niet heel erg hoog, maar ze vonden het toch hoog genoeg om te behandelen met medicijnen. Heb L-Methyldopa 3 dd 250 gr. gekregen. Vlos zei dat mijn vaten zich niet genoeg aanpassen aan de zwangerschap. Het kan voor mij nadelig zijn en uiteindelijk ook voor de beeb. Vervelende bijwerking is alleen dikke enkels, dat had ik daarvoor niet.