Slikken hier ook de mannen foliumzuur?

Discussion in 'Zwanger worden' started by bloem18, Aug 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,463
    0
    36
    Noord-Holland
    Afgelopen week 4 x een lichte positieve zw test gehad. Gister was het streepje bijna niet meer te zien, heb al ongi krampen en mn temp was vanochtend omlaag. Op naar de volgende ronde dus.
    Mn vriend vroeg heel lief, wat kan ik doen? Geen koffie meer drinken? Nou dat is niet zo rampzalig denk ik, "ik wil mn koffie wel laten staan hoor", "nee hoeft niet". Alcohol is niet zo goed maar hij drinkt bijna nooit en als hij drinkt dan is dat niet overdreven veel ofzo. Telefoon zit niet vaak in zn broekzak en hij draagt geen hele strakke broeken.
    Nou ging ik net even kijken op internet en toen kwam ik tegen dat mannen eigelijk ook foliumzuur en vitamines moeten slikken.

Zijn hier mannen die dit ook doen?

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat jammer dat je testen lichter worden en je temp daalt, ik hoop dat het toch goed blijft zitten. Wat betreft je vraag: ja, mijn man slikt ook vitamines. Weet uit mijn hoofd even niet welke precies, maar in elk geval natuurlijke vitamines (solgar of orthica oid) met idd foliumzuur en andere vitamines die belangrijk zijn. Niet direct voor het zaad, maar wel voor zijn gezondheid. En hopelijk heeft dit effect op zijn zaad en de gezondheid ervan.

3. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

May 4, 2011
    1,498
    102
    63
    Sinds we een iets minder positieve zaaduitslag hebben, zit vriendlief hier aan de vitamines. Hij slikt zink, vitamine C, magnesium, foliumzuur en multivitamine. Ik ben benieuwd of de volgende zaadtest nu beter zal zijn...
    Maar telefoon niet in de broekzak? Die ken ik nog niet... why? Vanwege straling ofzo?

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

Jun 23, 2011
    3,660
    438
    83
    Overijssel
    Mijn man slikt vitamine C en multivitamine (beide kruidvat merk). In de multivitamine zit al foliumzuur dus deze slikt hij niet apart, is wel minder dan ik slik maar vind t prima zo. Heb wel ergens gelezen dat vitamine C en zink de kwaliteit van het zaad bevorderen.

En je zit nu in ronde 4? Dan hoef je je nog niet zo druk te maken toch??

5. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben helaas vandaag hevig ongi geworden :(
    Een mobiel in broekzak schijnt niet goed te zijn al is het denk ik nog niet helemaal bewezen.
    Het is nu mn 4e ronde en ik hoef me natuurlijk ook nog geen zorgen te maken maar mn vriend vroeg zo lief of hij ook wat kon doen.
    Waarom slikken de vrouwen alleen vitamines? Las dat foliumzuur erg goed is voor de zaadjes :D

6. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Volgens mijn gyn is foliumzuur ook goed voor de man ja.
    Maar je kunt hem gewoon een multivitamine toeschuiven hoor, is al goed ;)

7. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,463
    0
    36
    Noord-Holland
    Mn vriend wil graag met me mee vitamietjes slikken. extra vitamietjes kan nooit kwaad zei hij :D

Share This Page