Alleen maar slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Eden28, Mar 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Onze kleine meid van 1 week slaapt eigenlijk alleen maar. Voor de voeding wordt ze wel wakker en dan is ze goed wakker maar zodra de fles erin zit slaapt ze weer. Als ik haar omkleed kan ze soms zo huilen dus alert is de wel. Verder hoor je haar gewoon niet.

Is dit gewoon? Ik heb namelijk alleen maar huilbaby's gehad. Ze poept en plast ook goed (en veel haha).

2. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Het schijnt dat dat zo hoort dat een baby van een week maar een halfuur wakker is.... en dan weer slaapt tot de volgende voeding..

Geloof me ik geloof het ook niet hoor :p heb er hier 1 die makkelijk uren achter elkaar wakker was.... en slapen??? wat is dat???

3. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    Heerlijk :D
    Is normaal hoor :)

4. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Gelukkig maar

5. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Is idd normaal! :D

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Heerlijk! De mijne zijn van geboorte af aan alleen maar wakker! Gezellig hoor maar mijn rust is afgeschaft.

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

is heel normaal, je moet maar denken dat als ze veel slapen ze dan ook lekker tevreden zijn

mijn mannetje slaapt nu minder maar is nog een gemakkelijke slaper, dat minder slapen komt over enkele weken wel, geniet ervan mijn mannetje sliep ook veel en is nu nog een lekkere rustige baby wat graag in zijn eentje wat rondkijkt

Share This Page