Wanneer beginnen met kruipen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dinh, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Mijn zoontje is 11,5 maand, maar kruipt nog niet. Tijgert pas sinds twee weken, en dan nog geen grote afstanden. Hij gebruikt alleen zn armpjes, zn beentjes hangen een beetje te bungelen haha. Kruipen zal wel dik na het jaar gebeuren, vermoed ik....

2. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Hier is meneer pas begonnen met kruipen nadat hij al wat pasjes los liep.
    En dat was zo rond zijn eerste verjaardag.

De rest van de tijd was hij een kontenwipper en van daaruit trok hij zich op.

3. debbybosma

29 apr 2012
    70
    0
    0
    werken op een bso en natuurlijk de rest van m'n ti
    Toen die van mij 6 maanden was dacht ik ook dat hij ging kruipen, hoe hij zich op duwde enzo. Ongeveer een week geleden begon hij op handen en knien te staan en eergisteren is hij echt begonnen met kruipen, hij sjeest nu achter me aan :)

Van te voren heb ik geprobeerd om hem het te leren door tegen z'n votje te duwen, z'n benen vooruit schuiven, m'n handen onder z'n buik en hem zo een beetje optillen,...ik heb het zelfs voor gedaan lol. Dat heeft allemaal geen zin, hoe jammer ik het ook vond hij heeft alles op z'n eigen tempo gedaan zonder mijn hulp.

Wat wel hielp toen hij maar paar stapjes (kruipjes) zette en zich toen weer op z'n buik liet vallen was een koekje voor hem neerleggen, toen ging hij als een trein haha

Deel Deze Pagina