testen worden donker in plaats van lichter na pregnyl zwanger??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ella9, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella9

ella9 Lid

28 nov 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoals mijn onderwerp al zegt, ik heb dinsdag 16 november de pregnyl gehad nu ben ik vanaf 26 november aan het testen om te kijken of de pregnyl 10.000 er nog in zit, maar nu worden de testen alleen maar donkerder ik kan het niet geloven ben ik dan nu eindelijk zwanger.... als je erop klikt is het nog beter zichtbaar
    gluur mee

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ze worden echt wel duidelijker! Ik hoop voor je dat het niet de pregnyl is, maar een beebje! Maar ik heb goede hoop hoor! :)

3. ella9

ella9 Lid

28 nov 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee dat hoop ik dus ook maar dit zijn de testen vanaf 26 november als er nog pregnyl in had gezeten zouden ze elke dag toch lichter moeten worden maar zie hier wat het doet...:)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ziet er goed uit :). lijkt mijn dat normaal de hormonen langzaam verdwijnen tenzij er natuurlijk een zwangerschap is :).

ook ben je nu 12 dagen verder en is het niet zo dat pregnyl na 10 dg uit het lichaam moet zijn??? zou volgens de test van 26-11 ook kunnen kloppen want toen was de streep vrijwel weg.

ik denk dat er een baby zit hoor en nu maar hopen dat hij blijft plakken

5. ella9

ella9 Lid

28 nov 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vindt het erg onwerkelijk, 8 dec is het 2 jaar geleden dat wij voor een wondertje van ons samen gingen, zou het nu dan eindelijk vind het zo spannend

6. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Volgens mij ben je ook zwanger hoor! Anders zou het streepje lichter moeten worden en dan verdwijnen, maar hij wordt duidelijk donkerder! Dus gefeliciteerd!!

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Spannend!!! Ik hoop het ook voor je! De testen zouden als het Pregnyl is echt lichter moeten worden, dus ben wel positief!

Ben zelf ook zo'n testverslaafde, alleen heeft de Pregnyl mij al meerdere keren weten te bedriegen... Officieel hoort Pregnyl 10.000 er na 14 dagen uit te zijn (halveert iedere dag), dus het blijft extra spannend meid!!!

Maar als we nu gewoon positief denken, blijft je test gewoon positief :) :) !

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hoewel... zat nog eens te kijken, maar jij bent gewoon zwanger hoor! Die test was de 26e zo goed als omo-wit! Dus gefeliciteerd!!!

Heb je IVF gehad?

xxx

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat spannend zeg. heb je vanmorgen nog getest?

10. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Ziet er erg goed uit hoor! Ik hoop het van harte voor je!

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik denk dat je zwanger bent!!

Deel Deze Pagina