Wanneer beginnen met ovu testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LovelyyX93, 7 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Hoi dames!

Vandaag, na 29 dagen nadat ik laatste keer onttrekkingsbloeding heb gehad voor het eerst uit mezelf de menstruatie gekregen! (4 april gestopt met de pil en 8 april de onttrekkingsbloeding).

Dus toch een goede cyclus! Maar toch nog heel erg weinig verlies. Maar even de vraag, wanneer is het een slim idee om te ovu testen? Aangezien ik toch een eerste goede cyclus had (voor de pil had ik een goede cyclus van rond de 30 dagen, toen ik de spiraal had en daarvoor toen ik niks had ook) eventjes duidelijk: spiraal is 11 maart verwijderd, 15 maart tot 4 april de pil geslikt en daarna gestopt want wilde eerst een onttrekkingsbloeding krijgen, hopelijk begrijpen jullie het een beetje.

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Je kan het altijd een ronde aanzien en gewoon met regelmaat vrijen zodat het niet nu al een moetje wordt.
    Is je cyclus qua duur een beetje gelijk dan zou je eens kunnen testen om te checken op welke dag gemiddeld je eisprong is en hoelang je lf is

3. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Thanks! Hij is altijd rond de 30 geweest. Eisprong voel ik ook altijd, maar las net ook dat het spotting kan zijn of een pseudomenstruatie? Want het is echt heel weinig en dat had ik eerst nooit.

Deel Deze Pagina