Bizar testresultaat

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door annelie566, 21 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Maak toch maar even een topic aan omdat ik erg onzeker en verbaasd ben over mijn testen. Zit vandaag op 12dpo en heb sinds 10 dpo duidelijke testen binnen afleestijd.
    Vanmorgen weer getest( hou het in de gaten want vorige maand een vmk en zit nog voor m'n NOD) met ochtendurine en nu komt het. Ik heb getest met KV5v5.
    Test 1: foutief, controle lijn liep niet goed door en ook na opdrogen niet mooi roze. Testlijn licht grijzig. Wel zichtbaar zonder licht.
    Dacht doe nog een test.
    Test 2: controle lijn goed bij de test lijn heeeeel licht streepje(grijs rozig) en een dikke paarse stip of begin van streep(waar die moet staan).
    Dusja nog maar een
    Test 3: ja, binnen 3 minuten een duidelijk zichtbare lichte roze streep. Binnen 3 minuten.

Nou nu keek ik net weer en dit is het resultaat. Gaat om de twee meest rechtste testen. De lichte is van zonet(nu half uur) de andere is test 2 met de paarse stip/streep(40 min geleden) die knalt er wel aardig uit voor 12 dpo! Maar... Betrouwbaar?

Wat moet ik hier nu mee en welke conclusies kan ik trekken? Ja ik weet dat ik veel getest heb en veel te vroeg, maarja ben onzeker door die stomme MK.

2. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Een streep is een streep dus ik zeg zwanger,gefeliciteerd!

3. annelie566

Dankjewel, ja streep is streep en ik maak me er opzich geen zorgen
    Over of ik zwanger ben of niet anders had ik geen streep gehad(toch?) maar meer waar dat verschil vandaan komt uit 1 urine potje.

4. Brusje2014

Brusje2014 Actief lid

2 mei 2013
    127
    45
    28
    Vrouw
    ZZP'er in de zorg
    Midden Limburg
    die streepjes zij te duidelijk om over te twijfelen! zwanger!!!
    wanneer is je nod?

ik denk dat het ingewikkelde eerder aan je testjes ligt dan aan je urine hoor. niet alles testjes zijn altijd even goed gemaakt.

genieten nu!

5. annelie566

Dinsdag of woensdag. FF zegt woensdag dan zou m'n LF 15 zijn. Denk zelf dinsdag. Maar ik weet het niet. Ben in Jan getopt met de pil en nooit goed bijgehouden, heb een cyclus gehad van 60
    Maar meestal rond de 32 ofzo. 9 juli eisprong gehad.

6. annelie566

Ja is het dan de bedoeling dat je je urine doorroert ofzo? Misschien heb ik verschillende concentraties on het potje al klinkt dat belachelijk. Kan ik die duidelijke test wel vertrouwen als hij eerst zo vaag was nu zo duidelijk?

Word echt gek van mezelf ben normaal juist zo nuchter maar ben zo bang dat het weer fout gaat op m'n NOD.

7. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Hey meid, snap dat je duidelijkheid wil na zon mk. Maar maak je niet druk
    Ik heb een keer gehoord van iemand die in de mm zat dat ze haar urine een half uur moest laten staan en dan met een pipetje het onderste urine er uit moest halen om mee te testen, omdat hcg naar de bodem zakt. Misschien dat daarom je testen zo verschillen? Geniet van je zwangerschap en niet meer testen nu ;) succes!

8. annelie566

Ja ik denk dat dat het is hoor, want de laatste test die ik deed die was wel meteen positief maar is ook de lichtste nu. De andere twee grijze testen zijn nu heel duidelijk. Mag ze niet meer aflezen maar dit zijn geen indrogers of valse vind ik!

Doe dinsdag de CB want dan is mijn nod en dan is het klaar vind ik,dan kan ik ook echt genieten. Nog 2 spannende dagen!

9. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hihi dit is gewoon positief hoor, gefeliciteerd, niet meer twijfelen ;)

10. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    vind ze aardig knallen hoor!

11. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik denk echt dat je zwanger bent meis. Het zijn mooie testen :)
    Gefeliciteerd :)

12. annelie566

Dankjewel allemaal!

Ik ben een beetje neurotisch, altijd al geweest maar nu nog veel erger. Die kruidvat testen drogen echt langzaaam op want die hele duidelijke test was eerst gewoon bijna vals. Dusja.
    Maar begin het nu te geloven hihi

13. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    gefeliciteerd en je hebt mooie duidelijke testjes

Deel Deze Pagina