De test is een stuk lichter vanochtend Ik ben erg misselijk en heb rugpijn Ik ben zooo bang nu Stomme testen Wat vinden jullie?
Minder geconcentreerde urine? Ik HD ook last van m'n rug en buik, net of ik ongesteld moest worden. Dus dat hoeft niks te betekenen. Vind je bovenste test nog vrij duidelijk hoor!
Wat vreselijk jammer dit...ik ga je geen valse hoop geven,dit ziet er inderdaad niet zo best uit meid. Misschien komt het van het Veel drinken gisteren,maar heel eerlijk...ik ben er bang voor. Ik duim mee op een goede afloop meis.
De streep is wel lichter maar je ziet ook wel rechts op de foto dat die "strip" op de bovenste foto een stuk donkerder is. Ik denk dat je urine gewoon veel minder geconcentreerd was.
Dat gevoel heb ik ook. Te voelen aan mijn lichaam en de testen te zien. Ben ik niet hoopvol meer. Ik doe zo nog even de kruidvat test. Dan heb ik iets meer zekerheid nog. Dringt allemaal nog niet door. Ik had steeds al zo'n dubbel gevoel erbij.
Als je gisteren veel gedrinken hebt kan jpy urine mindet geconcentreerd zijn en daarom jou test dus lichter gemaakt hebben meisz, ik duim voor een goede afloop lieverd
Met zelfde urine als die van action want voor met niet geconcentreerde urine is het geen lelijke yest hoor, vanmiddag eens int oog houden wanneer je donkere geconcentreerde urine hebt en opnieuw testen lieverd
Ik ben altijd tussen de 21 dagen en 28 dagen ongesteld Is verandert na de IUI behandelingen. Normaal was het altijd 27 a 28 dagen.