Etos ovulatietesten - ervaringen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by marb, Aug 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik gebruikte deze maand ovulatietesten van testjezelf.nu. Die werden steeds positiever en gisteren had ik een echte knaller. Nu had ik er niet genoeg om alle dagen tweemaal te testen, dus ik heb vrijdagavond bij de Etos ook een doosje ovulatietesten gekocht. Gisteren twee gedaan en allebei negatief (terwijl die van testjezelf dus duidelijk positief was). Nu is die van Etos vandaag een stuk donkerder dan de twee van gisteren, maar ik heb geen testen van testjezelf meer. Lekker lang verhaal, maar goed... Mijn vraag dus: zouden jullie nog doortesten met die van Etos? Ze lijken niet heel betrouwbaar, vooral omdat ze gisteren echt ontzettend licht waren terwijl testjezelf eraf knalde.

Wat zijn jullie ervaringen met de ovulatietesten van Etos en die van testjezelf?

Gezien mijn vorige cycli (houd ik al 3 jaar bij :) :D ) is het logisch als mijn eisprong vandaag is, dus die test van gisteren positief klopt dan wel.

Mijn temperatuur is nog niet gestegen.

Overigens is dit allemaal puur omdat ik het leuk vind om mijn lijf beter te leren kennen :D

2. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik zal zo even een foto maken van de Etos-testen.

3. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ze zijn ook zo gelig...

Attached Files:

4. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Net nog maar een Etos-test gedaan, niet eens een tweede streepje op?
    Gewoon maar vanuit gaan dat piek gisteren is geweest en dat Etos-testen waardeloos zijn? ;)

5. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik heb deze ook 1 ronde gebruikt en kon er geen wijs uit worden dus ben weer terug bij zwanger en kids waarmee ik altijd mijn piek vind. Verder zou ik maar vooral op je temp vertrouwen.

6. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hmm... Balen dat ik die gekocht heb dan. Wat een waardeloze dingen.
    Ik ga ervan uit dat ik gisteren mijn piek gehad heb, die test van testjezelf was heel duidelijk. Maar ik heb dus niet gezien of vandaag negatief was. Nou ja.

Temp is inderdaad het meest leidend!

7. Cprins

Cprins Lid

Jul 13, 2016
    88
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb wel goede ervaringen met Etos. Ik had ze eerst van de action die ook prima werken die waren toen op en heb ik bij de Etos gehaald en die dag een knaltest van de Etos gehad en die maand ook zwanger geworden. Dus de Etos ovulatietest werkte bij mij dus prima.
    Ik heb dan wel de sticks van Etos en niet die cassettes

8. Cprins

Cprins Lid

Jul 13, 2016
    88
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dit was mijn ovulatie test. Zie foto

Share This Page