Ik moet het echt even kwijt. Wat zijn clearblue testen grote bakbeesten en wat duur zeg! Waarom? Het is een enorme verspilling van plastic volgens mij. Ik was blij om van het bestaan van dipsticks te horen. Lekker basic voor een paar cent. Wat voor test gebruiken jullie het liefst?
Ik was echt fan van de dipsticks van Sensitest. Goedkoop en doen wat ze moeten doen, ook duidelijk af te lezen.
Sensitest dipsticks! Goedkoop, makkelijk te gebruiken, nooit vals mee getest, simpel om af te lezen en makkelijk om te bewaren als je positief hebt getest!
Hahaha moet zo lachen om jouw beschrijving en je hebt zoooo gelijk! Ze maken m zogenaamd fancy anders kunnen ze er niet die belachelijke prijs voor betalen. En die CB is echt ook alleen fijn als je al weet dat je zwanger bent. Als he niet zwanger bent dan duurt de uitslag eeuwen en zo gemeen confronterend ‘NIET ZWANGER’
Ik heb meestal de cassette testen van Etos. 2v5. Lekker cheap. Als ik een lijntje denk te zien koop ik de predictors.
Bij de eerste zwangerschap Action testjes gedaan. Deze zwangerschap 1 euro testjes van de supermarkt gebruikt, en deze werken prima. Ook bij deze zwangerschap van die goedkope dipstickjes gedaan maar deze bleven negatief tot 16 dpo, toen pas begonnen ze heel langzaam op te lopen. Beiden zwangerschappen ook een Clear Blue gedaan voor de weken indicator. Want dat is gewoon leuk.
Beide zwangerschappen eerst positief getest met Action test. Bij de eerste ook blijven doortesten met Action en Kruidvat en voor de gein een wekenindicator gehaald. Bij de 2e alleen doorgetest met Predictor.
Ik vond de clearblue juist wel heel fijn. Eerste test met predictor, daarna met clearblue. Ik vond het gewoon prettig om die bevestiging te krijgen en met 2 mk waarbij we niet verder kwamen dan 1-2 weken, was het nu heel fijn om de 2-3 en de 3+ te zien. Ik weet dat het indicaties zijn en dat het nog steeds mis kan gaan, maar ik werd er wel wat rustiger door. En ja, ze zijn veel te duur en balen dat je max 24 uur hebt om het resultaat te zien. Maar ondanks dat, waren ze me t echt waard
Hier in de winkel kosten ze 15 euro per stuk, bij de apotheek zelfs 18,5 euro. Maar op internet vond ik een doosje met 2 testen voor 12,65 euro, dus je begrijpt dat ik het niet kon weerstaan
Ik vind de kruidvat 2v5 een hele fijne test. Ik heb er heel wat versleten en nog nooit iets raars mee gehad (gelukkig). Predictor gebruik ik ook, vanwege de mooie streepjes, dus die zijn prettig om erbij te doen. Ik heb 1 digitale Clearblue gedaan, want die vind ik leuk voor op de foto in een fotoalbum.
De dipsticks (zowel zwangerschapstest als ovulatietest) van sensitest zijn echt super fijn! Ovu test dipstick van 2beshure waren ook prima, hun zwangerschapstesten verschrikkelijk. M
Ik bewaar altijd die positieve testjes van moeders voor moeders. Die zijn daar ook echt voor bedoeld.