Ha Dames, Ik merk aan m'n lichaam dat het de laatste anderhalve week een beetje anders zit dan normaal. Nu duurt het nog een paar dagen voordat we eventueel kunnen testen, en zitten we pas in de tweede ronde, dus ik durf er nog niet al te veel van te hopen. Ik heb nooit last van een hongergevoel. Als het etenstijd is, dan eet ik wel mee, maar het is niet 'Nu moet ik eten, anders gaat het niet goed'. En dat heb ik de laatste week wel. Ik merk dat ik regelmatig over de dag iets naar binnen moet werken (al is het maar een appel of een tussendoorkoekje), maar anders gaat het duizelen. Ook zit het vreemd in m'n buik. Het is regelmatig dat ik borrels / kronkelingen in m'n buik voel de laatste week, terwijl ik daar ook nooit last van heb. Natuurlijk hoop ik dat dit allerlei voorverschijnselen zijn van goed bericht, maar ik ben ook reeel, want dat zou erg snel zijn. Maar misschien dat jullie het herkennen.
Hoi, Dat borrelen in de buik herken ik nog heel goed. Zat ook pas in de 2de ronde, maar had toch een posi test. Dus wie weet. Succes!
Ik herken de dingen die je schrijft heel goed. Heb eigenlijk de hele tijd honger, een raar gevoel onderin mn buik en mn borsten doen pijn. Laten we het hopen
Heb zelf steeds honger.. kan na een half uur wel weer eten.. Hoop voor jullie dat het een goed teken is!
Yeb herken dat, ik heb normaal geen honger gevoel...maar sinds een tijdje elke dag heb ik vaak honger...dus gewoon eten als je lichaam er naar vraagt
Hallo, Ik heb last van dezelfde kwaaltjes! Ook heb ik de hele dag last van lichte misselijkheid en gevoelige borsten? Zal dit een voorbode zijn?
hier nog 1 ook heel de dag door geborrel (darmen denk ik) en honger ook moet echt 3x per dag eten anders voel ik me slap en missenlijk. hoop dat het een goed teken is groetjes
Nou ben benieuwd deze week hoor. Wel leuk om te lezen dat er meer zijn die deze 'klachten' hebben. Gisteren heb ik wat bloed verloren, dus was redelijk teleurgesteld, maar het zet niet door. Gisterenavond en vanochtend niets meer te zien. Dus we wachten maar gewoon 'rustig' af wat er gaat komen.
en hier komt er nog 1 haha.. ik heb dat ook sins een week ofzo. normaal heb ik nooit honger maar nu wel elke dag.. smorgens word ik wakker moet ik eten.. smiddags word er gek van.. loop ook vaker per week met een misselijk gevoel.. word er gek van.. maar die borrels herken ik ook alleen weet ik niet wat dat betekent
normaal als ik ongesteld moest worden had ik ook wel een vreet kik.. maar nu heb ik echt zo honger gevoel
Ik heb ook het gevoel alsof ik niks gegeten heb terwijl ik net 2 uur geleden een flinke en zware maaltijd op heb. Ben ook nog eens kotsmisselijk Aan de ene kant hoop ik dat het een voorteken is. Maar aan de andere kant .. als het idd een voorteken is dan heb ik wel een rot zwangerschaps symptoom!
Helaas... deze ronde lijkt misgeschoten. Ik heb nog steeds last van wat bloedverlies al is het niet zoveel als tijdens een normale menstruatie. Ik weet dus niet zo goed wat ik ervan moet denken, maar aangezien dit nu al sinds zondag is, lijkt het me onwaarschijnlijk dat het iets anders is. Even een vies praatje: Er komen niet zoals normaal stolseltjes mee en het bloedverlies is echt weinig en maar eens per dag (meestal in de middag). Maar ja... aangezien het nu een aantal dagen aanhoudt... Dus op naar de volgende ronde!
Kan nog steeds spotting zijn hoor! Zie er wel meer die bijna een week spotting hebben en dan positief testen. Zou de moed nog niet opgeven dus