Borrels in buik en HONGER!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Luanti, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luanti

Luanti Actief lid

Jan 21, 2008
    154
    0
    0
    Ha Dames,

Ik merk aan m'n lichaam dat het de laatste anderhalve week een beetje anders zit dan normaal. Nu duurt het nog een paar dagen voordat we eventueel kunnen testen, en zitten we pas in de tweede ronde, dus ik durf er nog niet al te veel van te hopen.

Ik heb nooit last van een hongergevoel. Als het etenstijd is, dan eet ik wel mee, maar het is niet 'Nu moet ik eten, anders gaat het niet goed'. En dat heb ik de laatste week wel. Ik merk dat ik regelmatig over de dag iets naar binnen moet werken (al is het maar een appel of een tussendoorkoekje), maar anders gaat het duizelen.
    Ook zit het vreemd in m'n buik. Het is regelmatig dat ik borrels / kronkelingen in m'n buik voel de laatste week, terwijl ik daar ook nooit last van heb.

Natuurlijk hoop ik dat dit allerlei voorverschijnselen zijn van goed bericht, maar ik ben ook reeel, want dat zou erg snel zijn. Maar misschien dat jullie het herkennen. :D

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

Dat borrelen in de buik herken ik nog heel goed. Zat ook pas in de 2de ronde, maar had toch een posi test.

Dus wie weet.

Succes!

3. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik herken de dingen die je schrijft heel goed. Heb eigenlijk de hele tijd honger, een raar gevoel onderin mn buik en mn borsten doen pijn. Laten we het hopen

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    Heb zelf steeds honger.. kan na een half uur wel weer eten.. Hoop voor jullie dat het een goed teken is!

5. Stillewens

Stillewens Actief lid

May 28, 2008
    375
    0
    0
    Ik hoop voor je dat het een goed teken is! Ik zal meeduimen...

6. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

Mar 6, 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Yeb herken dat, ik heb normaal geen honger gevoel...maar sinds een tijdje elke dag heb ik vaak honger...dus gewoon eten als je lichaam er naar vraagt ;)

7. Jenny1981

Jenny1981 Lid

Dec 30, 2007
    15
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Hallo,

Ik heb last van dezelfde kwaaltjes! Ook heb ik de hele dag last van lichte misselijkheid en gevoelige borsten?

Zal dit een voorbode zijn?

8. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hier nog 1 ook heel de dag door geborrel (darmen denk ik) en honger ook moet echt 3x per dag eten anders voel ik me slap en missenlijk.
    hoop dat het een goed teken is
    groetjes

9. wondertje27

Apr 25, 2008
    76
    0
    0
    Hier nog een.. herken mij in alle bovenstaande klachten..

10. Luanti

Luanti Actief lid

Jan 21, 2008
    154
    0
    0
    Nou ben benieuwd deze week hoor. Wel leuk om te lezen dat er meer zijn die deze 'klachten' hebben.

Gisteren heb ik wat bloed verloren, dus was redelijk teleurgesteld, maar het zet niet door. Gisterenavond en vanochtend niets meer te zien.

Dus we wachten maar gewoon 'rustig' af wat er gaat komen.

11. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    en hier komt er nog 1 haha.. ik heb dat ook sins een week ofzo. normaal heb ik nooit honger maar nu wel elke dag.. smorgens word ik wakker moet ik eten.. smiddags word er gek van.. loop ook vaker per week met een misselijk gevoel.. word er gek van.. maar die borrels herken ik ook alleen weet ik niet wat dat betekent

12. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Ik had hier ook last van en zie banner :D

13. Jenny1981

Jenny1981 Lid

Dec 30, 2007
    15
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Nou dames, Veel succes deze week! Ik hoop dat het voor ons allemaal goed uitvalt!

Liefs Jenny

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

ik heb daar ook last van
    en helemaal dat hongergevoel

15. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

May 27, 2008
    900
    1
    0
    normaal als ik ongesteld moest worden had ik ook wel een vreet kik.. maar nu heb ik echt zo honger gevoel

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik heb ook het gevoel alsof ik niks gegeten heb terwijl ik net 2 uur geleden een flinke en zware maaltijd op heb.
    Ben ook nog eens kotsmisselijk :(
    Aan de ene kant hoop ik dat het een voorteken is.
    Maar aan de andere kant .. als het idd een voorteken is dan heb ik wel een rot zwangerschaps symptoom!

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

nou ik ga zo weer ff een broodje pakken :)

Dat is zeker niet lekker die misselijkheid :(

18. Luanti

Luanti Actief lid

Jan 21, 2008
    154
    0
    0
    Helaas... deze ronde lijkt misgeschoten.

Ik heb nog steeds last van wat bloedverlies al is het niet zoveel als tijdens een normale menstruatie. Ik weet dus niet zo goed wat ik ervan moet denken, maar aangezien dit nu al sinds zondag is, lijkt het me onwaarschijnlijk dat het iets anders is.

Even een vies praatje: Er komen niet zoals normaal stolseltjes mee en het bloedverlies is echt weinig en maar eens per dag (meestal in de middag). Maar ja... aangezien het nu een aantal dagen aanhoudt...

Dus op naar de volgende ronde!

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Kan nog steeds spotting zijn hoor!
    Zie er wel meer die bijna een week spotting hebben en dan positief testen.
    Zou de moed nog niet opgeven dus :D

20. Jenny1981

Jenny1981 Lid

Dec 30, 2007
    15
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Misschien een stomme vraag maar zijn jullie ook duizelig of licht in je hoofd? :(

Share This Page