Help! Ik heb jullie hulp nodig

Discussion in 'Zwanger worden' started by Inger1979, Jun 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Goede morgen dames, wie o wie kan mijn helpen [-o<

ik heb vanmorgen een matcare test gedaan en ik had een 2e heeeeel licht streepje (mijn vriend heeft het ook gezien) en nu net kijk ik nog een keer streep weg :( wat kan dat betekenen?
    Liefs Inger

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,040
    1,859
    113
    Provincie Groningen
    Hoelang was het dat je weer keek en het streepje verdwenen was?
    Klopt je banner, want volgens je banner duurt het nog ff voordat je officieel kan testen.

Het kan ook een indroogstreepje zijn, die kan je zien als je heeeeeel goed in het licht kijkt.

En anders gewoon nog een testje doen. Succes meid, hopelijk is het raak.

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    stond het streepje op de goede plek. heb zelf een keer een vals tweede streepje gehad. je zag hem prima maar was na een kwartier helemaal weg. dit was teveel urine.. Heb matcare gebeld en zij vertelden mij dat het streepje moet blijven staan. dit klopt ook wel want bij mijn echte positieve test zie je het streepje nog steeds (was ook best licht) zie album..

hoop voor je dat het alsnog positief is natuurlijk! anders gewoon nog een andere test doen morgen of overmorgen

succes!

4. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

bedankt voor jullie snelle reactie.

ik moch de test na 10 minuten aflezen, ook pas gedaan, toen denk ik 20 min later was de streep weg. en hij stond volgens mij op de goeie plek.

Ik zal over een paar dagen nog is een keer testen.
    bedankt! Liefs Inge

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik denk niet dat je er iets van kan zeggen als je nog zo ver voor je ongi zit.. even afwachten en over een paar dagen weer testen!

Share This Page