Ik zit in het traject voor een derde kindje. Ik zit vandaag op dag 19 van de cyclus en de cb geeft positief aan, maar de simpele dipstick is nog niet helemaal positief. Wat zouden jullie doen? Vandaag bellen naar het ziekenhuis zodat er morgen een inseminatie gepland wordt of wachten totdat de dipstick ook positief is? In het traject voor de tweede had ik altijd behoorlijke knallers.
Is het de Z&K dipstick? Zou ergens vanmiddag nog eens testen. Bovenste foto was om 09u50 en onderste om 14u04. Donkerder dan de onderste foto wordt ie bij mij niet
Klopt. Is inderdaad de Z&K. Probleem is dat ik voor 12 uur moet bellen, dus ik zit nu behoorlijk in twijfel of ik zal bellen of niet.
Ik zou wel bellen, een smiley is een ook een positieve test Zou zowiezo bellen, en dan nog later vandaag eens met een dipstick testen.
Ik moet van het ziekenhuis alleen met clearblue testen (doe ik niet ik test eerst met dipsticks en voor de zekerheid dan nog met clearblue) maar ik moet dus met een smiley gewoon bellen. Heb je nog gebeld?
Ik moest Clearblue aanhouden. Nu kwamen de dipsticks hier wel goed overeen met CB, maar bij twijfel moest ik echt CB aanhouden... Ik testte ook eerst met dipsticks en bij oploop CB erbij. Succes!
Ik heb nu echt precies hetzelfde met de z&k testen! Moet van de kliniek de clearblue aanhouden, maar test altijd eerst met de z&k en dan voor de zekerheid de cb nog. Maar had nu ook dat ik echt wel idee had dat hij positief zou moeten zijn, maar dit zeer zeker nog niet was op de z&k. Voor de zekerheid een cb en ja hoor, meteen een smiley! Bij het eerste traject de z&k ook gebruikt en dan had ik teststrepen donkerder dan de controle. Nu precies hetzelfde als wat jij hebt.