Wanneer beginnen met ovulatietesten na vroege miskraam

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Duveldraakje22, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey meiden!

Afgelopen vrijdagavond (2/7) kreeg ik een vroege miskraam. De vorige ronde heb ik ook ovulatietesten gebruikt, maar nu weet ik dus echt niet wanneer ik hier nu weer mee moet beginnen. Mijn cyclussen zijn niet echt regelmatig en ik weet dus ook totaal niet hoe deze gaat lopen.
    Wanneer zouden jullie beginnen met testen?

Liefs,
    Duveldraakje

2. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Niemand?

3. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Heb je al een negatieve zwangerschapstest gehad. Zo ja dan kun je gewoon starten zoals je de vorige keer hebt gedaan. Zo nee dan moet je eerst afwachten wanneer de test negatief wordt. Hou er rekening mee het kan even duren voor je lichaam is hersteld

4. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ja heb al een negatieve test gehad, volgens de huisarts is het ook eigenlijk meteen na de positieve testen fout gegaan. Dank je wel, dan begin ik van de week gewoon met testen en hopelijk is mn cyclus nu niet zo lang.

Liefs,
    Duveldraakje

5. pally

pally Niet meer actief

Hi mijn miskraam is vorige week dinsdag begonnen, en heb pas weer sinds afgelopen dinsdag normale afscheiding. Ik zat dus met het zelfde dilemma. Wanneer ovulatietesten starten?? en moet ik die miskraam dan gelijk beschouwen als een ongesteldheid?
    Dus heb ik er woensag een ovulatietestje tegen aan gegooid en die was negatief.
    Vandaag opnieuw en die was licht positief dus het eitje zit er al weer aan te komen...veel sneller als normaal lijkt mij.
    Maar ben er wel blij mee. Dus mijn tip direct gaan testen;)

6. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 20 juni een miskraam gehad. Ik ben 5 juli gestart met ovulatietesten en had vandaag (20 dagen na de start van mijn miskraam/15 dagen nadat ik stopte met bloeden) weer een positieve eisprongtest. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent.

Grtjs Pien

7. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh...en ik vergeet iedere keer te vragen wat pendels zijn. Is dat een voorspelling van het geslacht door iets boven je buik te houden??

Deel Deze Pagina