testen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by cat2, Aug 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik heb een erg onregelmatige menstruatiecyclus. Meestal is dit 35 dagen maar het wisselt nogal eens met 28 dagen of 42 dagen. Er is niet echt pijl op te trekken. Nu zit ik vandaag op dag 28. 2 weken geleden heb ik wel seks gehad. Ik heb nu ook menstruatieachtige klachten maar vandaag maar 1 druppel bloed verloren. De laatste paar dagen moet ik veel vaker naar het toilet en dan niet om te plassen. (sorry). Nu vraag ik me af of ik toch zwanger zou kunnen zijn en morgen een test zou kunnen doen. Of kan ik beter even wachten of een menstruatie toch doorzet?

2. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,463
    0
    36
    Noord-Holland
    Testen kan altijd toch? Als het negatief is weet je helaas nog niks en kan je weer afwachten maar misschien is het wel raak. Ik hoop het voor je, succes.

3. cat2

cat2 Niet meer actief

ik heb bij het afvegen steeds een beetje bruin bloed. Ik vraag me af of dit dan toch het begin van de menstruatie is of niet.

4. cat2

cat2 Niet meer actief

ook een paar keer gehad dat er helemaal geen bloed is met afvegen. Ik word er gek van. Heeft iemand dit ook gehad? Ik voel me wel alsof ik ongesteld word namelijk. Hoop dat iemand reageert. Ik ga vandaag wel een testje doen denk ik.

5. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

Nov 3, 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Ik zou toch een testje wagen,dan heb je zekerheid.Succes op op een rose streepje.

6. cat2

cat2 Niet meer actief

zojuist testje gedaan. hij geeft aan niet zwanger te zijn. Dan zal de menstruatie wel op gang komen denk ik

7. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    Het zou eventueel een innestelingsbloeding kunnen zijn. Maar veel vrouwen hebben in een cyclus wel eens wat (oud)bloedverlies. Hormonen kunnen rare dingen in je lichaam doen. Ik zou me daar niet zoveel zorgen om maken. Wacht gewoon nog even een weekje af. Als je ongi dan nog niet is doorgebroken, kun je eventueel weer een testje doen.

8. cat2

cat2 Niet meer actief

Nu lijkt het weer dat het menstruatie gevoel minder wordt. Ik snap er niks van. Normaal gesproken komt een innestelingsbloeding 8 dagen later. Zou het ook 14 dagen later kunnen zijn?

Ik vind het wel vervelend allemaal. Vooral omdat mijn cyclus zo onregelmatig is. Het is elke keer wachten en dan heb je toch weer een beetje hoop. Dadelijk is het gewoon weer menstruatie.

Als het volgende week nog niet is doorgezet ga ik weer een testje doen. Zou het dan wel positief kunnen zijn? Ik ga zeker eens kijken naar die etos pillen.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,011
    15,625
    113
    Nabij Utrecht
    Een innestelingsbloeding komt niet altijd 8 dagen later hoor.

Zolang de ongi niet doorzet kan het alle kanten op.

Een kleine bloeding (drupjes) kan ook door een eisprong komen.
    Je kan dus ook op de 23e een eisprong hebben gehad.
    Dat zou je betekenen dat je deze keer weer een cyclus van 42 dagen hebt

10. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    idd wat rogijuli zegt, het kan ook door een eisprong komen.

Maar pin je niet vast op een innestelingsbloeding. Dat gebeurd namelijk vaker niet dan wel.. en dat hoeft niet op dag 8.. Kan ook later..

succes

11. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Succes hoop dat je snel duidelijkheid hebt

Share This Page