Hoi meiden! Ik slik de pil, ben hem in de 1e week 1 keer vergeten en veel later in genomen. Stom Maargoed ik heb best wel pijn mn buik terwijl ik nog een hele week moet en 4 dagen ongeveer.. Ben moe etc je kent het wel. Ik heb vandaag en test gedaan, maar daar kwam dus niks uit, ik wist ook niet wanneer ik het moest doen want ik kan der niet zoveel over vinden als je de pil slikt. En aangezien je gewoon ongesteld wordt met de pil kan ik ook niet wachten tot ik niet ongesteld word.. Kan iemand mij vertellen wanneer ik moet testen? Groetjes
Volgens mij word je niet ongesteld als je zwanger raakt door de pil heen, maar dat weet ik niet 100% zeker. Bel even je ha, die kan je meer uitleg geven. Zowiezo kun je pas testen nadat je ongesteld had moeten worden. Daarvoor is nog zo onzeker.
Pff ik moest dus gewoon wachten tot de pil is afgelopen en dan testen. Maar heb nou al langer dan een week menstruatie krampen en een beetje opgeblazen buik (geen ballon hoor ). Kan pas de 24e testen maar pff dat duurt best lang