Klaar voor de start......of valse start?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Snoesje25, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoesje25

Snoesje25 Nieuw lid

25 apr 2011
    2
    0
    0
    educatief medewerker
    Ergens in Nederland
    Hoi =),

Ik ben medio april jl. gestopt met de pil. Mijn vriend en ik willen heel graag een kindje. Vanaf mei zijn we daarom ook druk bezig:p, ik vind het moeilijk om mijn piek te vinden binnen mijn onregelmatige cyclussen. Ik heb verschillende merken ovulatietesten (per cyclus) geprobeerd. Momenteel heb ik dipsticks van Sensitest.

Deze ronde was de eerste dag van mijn laatste ongi 26 juli. Vorige cyclus duurde ongv. 41 dagen:$. Cyclus daarvoor 23 dagen, en daarvoor 28 dagen..:( I know...komt vast ook door het ontpillen...

Hierbij wil ik graag mijn ovu.testen met jullie delen, wat vinden jullie zijn de laatste positief? Heb in ieder geval vanochtend en gisteravond en 12 t/m 15 augustus geklust:p

Hopelijk willen jullie mij helpen? Alvast bedankt!;)

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik vind ze nog niet positief eigenlijk.. ze zijn nog wel lichter als de teststreep.

Maar klussen voor de zekerheid kan geen kwaad toch?! ik zou nog wel ff doortesten en als ze ineens veel lichter worden wel aanhouden dat over 14 dagen je NOD is maar in de tussentijd gewoon blijven klussen! :p en misschien wel doortesten met je ovutestjes als je dat niet zonde vindt..

Heb wel s gezien dat ze net niet positief waren, dan weer lichter werden en dat iemand er dus vanuit ging dat het een eisprong was, en dan later eigenlijk veels te laat werden de testen wel positief en kwam de eisprong pas echt ;)

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik vind ze ook nog net niet positief. Denk dat je binnen 24 uur wel een positieve hebt.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Op zich staat er bij 18 aug wel een 2e streep, maar je kunt idd doortesten en klussen.
    Misschien kun je digitale eens proberen.
    Die geeft gewoon een smilie aan of niet.
    Ga ik zelf volgende week ook mee beginnen.

5. Snoesje25

Snoesje25 Nieuw lid

25 apr 2011
    2
    0
    0
    educatief medewerker
    Ergens in Nederland
    Bedankt voor jullie reacties.

Deze testen moet je pas na 30 min. aflezen voor een goed resultaat. Ik heb de laatste paar dagen dat als ik getest heb na 30 min. dat de test streep knal positief is gelijk aan de controle streep. En een paar uur daarna ook nog. Echter als ik de volgende dag kijk zijn ze zoals op de foto...moet ik dan wel uitgaan van zoals ze op de foto zijn of zoals ze na 30 minuten zijn? Ik zal door blijven testen, misschien dat ze nog donkerder worden...

Deel Deze Pagina