afgelopen donderdag voor een echo naar het ziekenhuis geweest, ze houden daar mijn eisprong in de gaten, nou zat er een follikel van bijna 20 mm... 's avonds getest met ovu test, voor het eerst, en zag er vrij positief uit.(met predictor) vrijdag weer getest en was negatief, dus nam ik aan dat zij gesprongen was... vanmorgen opeens steekjes en dus maar nog eens een test gedaan(casette van predictor en dipstick van sensitest) en die lijken ook erg positief!! is die van donderdag nou verkeerd of die vandaag, willen jullie eens kijken? 210161 210162 alvast bedankt...
Ik vind de test van 22 december er het meeste positief uitzien. Maar misschien komt dit omdat deze al helemaal is opgedroogd?
dank je wel.. ja vind het erg onduidelijk!! volgende cyclus maar even een extra echo vragen aan de arts om het te controleren...
dat zou dan over 11 dagen zijn, maar gezien er bij ons (bijna) geen kans op een normale zwangerschap is en we dus ook niet veel geklust hebben zal ik gewoon ongi worden en verder gaan met de mmm...
dit zijn ze allemaal samen, ook die van vandaag... sorry maar begin hier net mee...en snap niet dat 2 verschillende testen zo verschillend kunnen zijn, horen ze niet gewoon beide positief te zijn?
Nu ben ik toch wel benieuwd, ik denk dat je zwanger bent want ik had ook positieve ovulatietesten 5 dagen lang toen ik zwanger bleek te zijn. En zoals ik hier zie heb jij toch wel meerdere positieve testen. Ik hoop wat te horen, en duim voor je
Ik heb in mijn eigen cyclus 5 a 6 dagen positieve testen achter elkaar. Dus denk dat het bij jou misschien ook het geval is.
ik ben wel gewoon ongi geworden, en dat betekent dat de testen allemaal niet kloppen want dan is mijn eisprong op 2de kerstdag geweest...dus misschien heb ik dan inderdaad wel meerdere dagen posi testen.... ik had die donderdag getest die was dan posi en toen die vrijdag was hij weer negatief... nou ja deze cyclus maar weer proberen en dan ook met echo's erbij!! in ieder geval allemaal bedankt voor de reacties en het meedenken!!!