Hoi iedereen, Heeft iemand ervaring met het volgende: ik ben eind december gestopt met de pil en had tot nu toe redelijk regelmatige cyclussen, nl. 29-28-28-26-28-29 maar nu zit ik al aan dag 42. Ik ben niet zwanger, heb al 3 testjes gedaan op verschillende dagen. Ik voel overigens nog nooit een eisprong gevoeld (ik lees hier vaak over steekjes enzo) en ik heb de laatste 3 rondes ovulatietestjes gebruikt maar heb ook nog nooit een positieve ovulatietest in handen gehad. Ik deed er zelfs 2 per dag, en ik heb zelfs eens een ronde alleen maar de digitale van clearblue gebruikt (duur!). Maak me nu wel zorgen en heb volgende week een afspraak met de gynaecoloog. Heeft iemand hetzelfde gehad, was er toen iets aan de hand of kan dit normaal zijn? Zowel wat betreft de lange cyclus na 6 "normale" cyclussen als de ovulatietestjes. Ik vind de onzekerheid echt moordend!
Ik zou gaan temperaturen, dan kun je beter zien of je wel of geen eisprong hebt. Het kan zijn dat de ovulatietesten 'gewoon' niet werken bij jou. Met temperaturen krijg je meer inzicht in je cyclus!
Je heb een mooie cyclus en welke ovulatietesten gebruik je? Welke dag begin je ermee? Je kan inderdaad naast ovulatietesten gaan temperaturen De reden dat je nu overtijd bent geen idee hoop dat je snel duidelijkheid krijgt bij de gynaecoloog. p.s dat je je eisprong niet voelt is normaal ik voelde het eerder nooit heb het 2x gevoeld maar dat was omdat ik er ook op begon te letten
Hoi, Ik gebruik die groene (gevoelige) van Sensitest en heb een keertje zelfs alleen maar de digitale van Clearblue gebruikt. Begin telkens héél erg op tijd om em niet te missen (dag 7) en heb al tot de dag van mijn ms doorgetest.. 2x per dag dan nog, dus dacht dat ik em echt niet kon missen dan. Temperaturen heb ik wel al geprobeerd maar door m'n onregelmatige uren (ben verpleegkundige) kan ik zo goed als nooit op dezelfde moment tempen dus dat heb ik opgegeven omdat ik dacht dat dat toch maar een verkeerd beeld zou geven.
Helaas zegt een regelmatige cyclus niets over een eisprong. Misschien werken ovulatietesten niet bij jou? Hopelijk krijg je snel een antwoord van je gynaecoloog.
Ik kreeg ook nooit een LH piek met de testen van sensi test.. Ze werden wel donker maar nooit donker genoeg.. Toen ben ik de testen van Clear blue gaan gebruiken, lekker duidelijk, geen smiley of wel een smiley.. Toen was het meteen raak
Ik miste mijn piek paar keer tijden s de IUI d, dus zijn we via de echo en bleod prikken gaan opvolgen en toen wel duidelijk gevonden