Dames.. Ik wil het toch even hier delen.. Gister 9 dpo getest met middagurine wat goed geconcentreerd was. Vanmorgen weer getest beiden licht positief.. Ongeduldig als ik ben er een clearbleu digital met indicator tegen aan gegooid.. Domdom.. Die zei niet zwanger.. Maar kan het nu zijn dat ik te vroeg was met mijn 10dpo voor de clear bleu ?
Denk idd dat dat ligt aan de gevoeligheid van de cb test, ik gok iets te vroeg gedaan. Lijkt me dat ie t over 2 daagies wel zou moeten aangeven aangezien hcg verdubbelt per +- 48 uur. Wel mooie testjes!! gefeliciteerd
Dankjewel ik hoop het zo! Toch weer dom hè zo vroeg testen ik kon het niet laten maar meestal blijven de kruidvat testen omo wit dus ik heb hoop
Dan is dat de reden. Je urine was dus niet heconcentreerd genoeg. Een kv met je 2e urine zou ook lichter zijn geweest
Pff vind het zo spannend.. Zo stom toch ook dat vroege testen eerst maar eens zien of de kruidvat op gaat lopen dan
Kruidvat test ook vanaf een veel lager hcg gehalte dan de cb digitaal met indicator. En net wat rogijuli al schrijft: doe hem met ochtend urine haha. Je zit ook pas 9/10 dpo, ben reuze benieuwd!
Bedankt dames voor de fijne reacties ik voel me zo stom.. On mn achterhoofd weet ik heel goed dat je beter kan wachten.. Maar dan toch doen..
Dames help.. Mijn testjes van boven naar beneden maandag 1 uur, dinsdag ochtend eerste urine en net eerste urine.. 9,10 en 11 dpo.. Moet ik geduld hebben of gaat het de verkeerde kant op? Wat denken jullie?
Het lijkt mij dat de onderste/rechtse meer roze is. Eigenlijk kan je het zo nog niet vergelijken omdat die vandaag nog nat is.
Hier ff je foto's bijgesneden. Bovenste de natte van gisteren en daaronder die van vandaag. En ze hoeven nog niet te knallen hoor. Je zit pas op 11dpo Bekijk bijlage 482406 Bekijk bijlage 482407
Pfff super dat je zo met mee mee wilt kijken! Ik denk idd dat ik me niet druk moet maken nu even bij daglicht