Dames even jullie mening en of advies. Om bij het begin te beginnen zijn wij al 4 jaar anticonceptieloos (dokter bewust uitgesteld i.v.m. een huis renovatieproject) Mijn cyclus ligt altijd tussen de 24 en 30 dagen. Op 28-5 had ik ongesteld moeten worden bij een gemiddelde van 28 dagen. dit diende zich ook aan door de bekende roze afscheiding. Dit ging over op 29-5 naar echt het bruine. Toch werd ik pas echt ongesteld op 3-6 t.m. 5-6 echt rood verlies en ook veel voor mijn doen en toen nog een ruime dag bruin. Deze lange duur is voor mij al uitzonderlijk, normaal maar 4 a 5 dagen inclusief bruin. Als ik de calculator dus op 3-6 zet zou ik rond 1-7 weer ongesteld moeten worden. Ik ben het nu nog steeds niet?? Manlief toch zover gekregen dat hij vanavond uit het werk langs kruidvat rijd om een paar testen op te pikken, maar eerlijk gezegd zijn we allebei erg nerveus. Want we hadden toch niet meer in gedachte dat het zelf zou lukken en hadden al een datum geprikt om naar de dokter te gaan. Net dure ovutesten ingeslagen en een andere thermometer om er nog 6 maanden flink tegen aan te gaan en alles uit de kast te halen. Wie o wie wil mij moed inspreken om toch vanavond die test te doen? Groetjes van een verschrikkelijk nerveuze LieseLeentje.
haha nou dat wil ik wel hoor! spannend maar dan zou je nu al 13 dagen overtijd zijn? dan is het idd denk ik wel tijd voor een testje dit bied ook wel de zekerheid of het wel of niet zo is ik had die dingen ook allemaal aangeschaft maja beter aanschaffen en er niks mee doen dan dat je er nog maanden gebruik zou moeten maken he wel erg spannend hou ons op de hoogte
Meid ik kan me goed indenken dat dit mega spannend is,ik vond het na iedere maand haast opsessief testen iedere keer toch erg spannend. Misschien is de bloeding wel een innestelingsbloeding geweest dat roze en persoonlijk denk ik dat je een grote kans hebt dat je een miskraam hebt gehad ivm die hevige bloeding na 6 dagen. Het mooie is dan wel weer dat je echt mega vruchtbaar bent na een miskraam (als dat het is geweest) en hopelijk ben je gewoon hartstikke zwanger!
Ik heb werkelijk geen flauw idee van een miskraam of niet, zou natuurlijk kunnen. In die 4 jaar heb ik dit 1x eerder gehad op dag 34 toen getest en negatief en 2 dagen later echt mega ongesteld. Heb geen hoofdpijn of rugpijn. Alleen mega pijnlijke boobs, dit heb ik altijd enigzins (maar nu veel erger) als ik ongesteld moet worden ze zijn dan bijna een cup groter, ook hou ik altijd vocht vast tot wel 2 kilo dat is nu ook het geval. Wel een gespannen gevoel in mijn buik, maar anders dan de ongesteldheid pijn. Argh nog 2,5 uur wachten tot manlief thuis is. Het is dat ik zelf geen auto heb en ik echt niet aan mijn moeder wil vragen om me naar een drogist te brengen, want mijn o zo lieve mama is dan wel erg nieuwschierig wat ik kopen moet. Zal het kwaad kunnen om in de avond te testen? ik wil echt testen waar manlief bij is. Ik denk wel dat ik het hier post als het positief is, alleen hoop ik niet dat ik stiekeme mee lezers heb want we willen het de beide ouders gelijk vertellen als het echt waar is.
Over 20 minuten is manlief thuis dan of de honden uitlaten of gelijk de test. Hij is al net zo zenuwachtig als ik ben. Dames wat denken jullie kan het geen kwaad om de test in de avond te doen i.p.v. in de ochtend?
Je kan het savonds doen maar dan kan je beter een paar uur van te voren niet drinken... En weet niet welke test je man heeft gehaald maar als ie die 2 voor 5 euro heeft ehaald dan kan je vanavond testen en ook nog morgenochtend
Dames, niks geen 5 minuten wachten, binnen 2 seconden had ik een 2e streep!!! We kunnen het nog niet geloven en staren alleen maar naar die test!!
Gefeliciteerd meid! Als je gelijk een 2e streep kreeg dan kan je er idd van uit gaan dat je bijna 2 weken overtijd bent.
Gefeliciteerd! Ik zou er nog een digitale met indicator tegen aangooien om te kijken hoe ver je ongeveer bent!