Hoi meiden Ik heb in oktober eenmiskraam gehad en ben 2 weken geleden voor het eerst goed ongesteld geweest, en had ergens gelezen dat als je een normale cyclus hebt je vanaf dag 8 moet gaan testen met ovulatietesten. ik ben eerste kerstdag begonnen met testen en er waren 2 lijntjes te zien, die ene wel een stuk lichter maar hij zit er wel, de dagen erop gewoon doorgegaan met testen en gister was de lijn veel donkerder als de eerdere testen maar nog niet zo donker als de testlijn zeg maar en heb vandaag ook getest en die lijn is weer heel erg vaag. Ik snap er helemaal niets van, was die donkere lijn op woensdag dan de dag? of moet ik gewoon nog even doorgaan met testen? Ik heb een normale cyclus van 28 dagen, ben ongesteld geworden op 18 december dus dan zou je zeggen dat ik deze week in mijn vruchtbare periode zit maar dat geven die ovutests helemaal niet aan, want de lijntjes zijn niet even donker als de testlijn. Kan iemand me hierbij helpen? alvast bedankt
Misschien komt je eisprong later deze cyclus? Het controle streepje gaat echt knallen bij een eisprong, hier is ie dan veel donkerder als het teststreepje. Ik zou als ik jou was nog even doortesten. Succes!
Bedankt voor de snelle reactie. Ik blijf dan gewoon doortesten, ik doe het nu 2 x per dag, dat had ik ook ergens gelezen of kan ik gewoon 1x per dag testen? Heel erg bedankt
2 x per dag testen zou kunnen, het is vooral functioneel als je weet dat je een korte lh piek hebt. Dan mis je de eisprong zowieso niet. Ik heb meestal 1 dag een knaller daarna direct weer lichter. De helderheid van de streepjes is bij iedereen weer anders. Ik heb altijd twee zichtbare streepjes, maar dan is 1 donker en 1 heel licht. Idd nog even doortesten!