Cyclus na miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door SterretjesMama, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Hallo, even een vraagje ..

Op 1 mei heb ik een miskraam gehad en bloedverlies heeft ongeveer een week geduurd.
    Daarna ben ik rond 27 mei opnieuw ongesteld geworden, net als anders ongeveer 4 dagen.
    Meteen begonnen met ovu.testen en mn ei was een week later maar, nog een week later alweer ongesteld (rond 8 juni)!
    Nu ben ik nog niet weer ongesteld geworden en wel begonnen met ovu.testen .. tot op heden nog geen knal test gehad, wel lichte streepjes.

Kan het zijn dat mijn cyclus nu weer normaal wordt of is er eigenlijk geen pijl op te trekken op het moment?
    Weet namelijk even niet meer wat ik nu moet denken en wanneer ik mn menstruatie kan verwachten ..

Bedankt alvast.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

na een miskraam is je lichaam en cyclus ook even van slag, Er is nu helaas even geen peil op te trekken. We geven vaak als tijdsduur aan dat het wel een half jaar tot een jaar kan duren voordat je cyclus weer helemaal is hersteld. Geef je lichaam even de tijd,laat de ovu testen even voor wat ze zijn en start weer na je volgende menstruatie.

Imke

Deel Deze Pagina