Nieuwe cv van 2 maanden, kapot!

Discussie in 'De lounge' gestart door cybi, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cybi

    cybi Fanatiek lid

    30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Moet het even kwijt maar heb toch echt een enorme rotbui!!

    Toen onze kleine meid net 2 weken oud was hadden wij problemen met onze oude cv. Deze deed het niet meer, een installateur laten komen dezelfde dag en laten maken.
    Een maand later weer hetzelfde verhaal, opnieuw de cv laten maken. Omdat we niet telkens dit soort gedoe wilden hebben, besloten we toch maar voor een nieuwe cv te gaan ookal hadden we er eigenlijk geen geld voor, onze woning staat namelijk ook nog te koop.

    In december een nieuwe cv laten plaatsen en afgelopen zondag deed ie het ineens niet meer! :$ Geen warm water en verwarming. GVD!!! Direct de installateur gebeld maar die konden niet komen zondag..... Zucht! Fabrikant gebeld maar die konden niets betekenen. Maandag ochtend kwam er iemand langs, die gaf aan dat er een onderdeel kapot was. Hij kreeg hem weer aan de praat maar zou de fabrikant van de cv (zal geen naam noemen maar het is echt een A-merk) bellen om een afspraak te maken zodat zij het konden vervangen. We zouden terug gebeld worden.

    Nog niets gehoord en vanmorgen stond de cv weer in storing!! Tsja....als er iets kapot is kon het ook niet echt lang duren. Direct weer de installateur gebeld, die zouden het gaan melden bij de fabrikant.... HUH?! Dat zou maandag toch al gebeuren?!

    Zo de pest over in, fabrikant gebeld, 'nee mevrouw wij hebben geen melding ontvangen'. Een afspraak maken was niet mogelijk, het moest via de installateur aangemeld worden.

    Na nog 3 keer bellen met de installateur, nogmaals de fabrikant gebeld, welke vandaag om 13 uur een melding binnen heeft gekregen van de installateur!!! We zitten GVD al sinds zondag met gezeik....

    En nu.... moeten we nog tot morgen wachten voordat er iemand langs komt. Een installateur die er met de pet naar gooit, een fabrikant die weigert iets te doen zonder melding van de installateur en wij als consument die zonder warm water en cv zitten, met een baby terwijl we een flinke bak geld hebben betaald voor een nieuwe cv met 2 jaar garantie, en om dit soort gedonder met onze oude cv te voorkomen....!

    Zucht!! Wat moet je nou als consument.... :x:x:x:x De installateur heeft zelfs een keurmerk (staat ook vernoemd op de site van het keurmerk!)

    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...........................................!!!
     

Deel Deze Pagina