Ik ga nog geen schoen laten zetten. Ze snapt het nut er toch niet van. Cadeautjes zijn natuurlijk altijd leuk, maar goed vind het zeker dit jaar nog niet nodig.
Hier wel... Niet net zo vaak als wij als kind deden (zaterdag en woensdag), maar de zaterdagen wel hoor! Leuk voor ons! En voor de kleine leuk dat ze een cadeautje krijgt. Soep krijgt ze nog niet en koekjes ook niet. Dus er gaat voor nu een klein cadeautje in, een toet toet autootje. Die vind ze bij de go ook erg leuk. Ook vind ik dat leuk omdat we dan foto's hebben van toen ze nog maar 8-9 maanden was, dat is leuk voor als ze straks gelooft en ouder is.. Als ze op mij lijkt vind ze het als kind al leuk om foto's terug te kijken... Maar ik vind het vooral erg leuk! Dus we doen alles, intocht, schoentje, sinterklaasjournaal (staat dan op, maar ze volgt het toch niet), en pakjesavond... Heerlijk! I love it!
Wij hebben haar schoen gezet toen ze ongeveer 8 maanden was, ze kroop er gelijk naartoe toen ze beneden kwam en zat er helemaal verbaasd naar te kijken. Gewoon een mandarijntje in gestopt, vonden we zelf zo grappig. Leverde wel leuke foto's op! Dit jaar zullen we hetzelfde doen, leuk toch! Wij zijn vorig jaar inderdaad ook naar de intocht geweest (inderdaad compleet met pietenmuts op ) en hebben we ook pakjes'avond' gevierd. In de middag, met een hele berg cadeaus van opa en oma (opa vierde zijn eerste en laatste keer sinterklaas met haar en dat wisten we toen ook al) en oom en tante. Wij hadden zelf voornamelijk kleertjes, sokken en douchegel gegeven hahahahaha. En ze vond het leuk hoor, al het nieuwe speelgoed, het papier scheuren, de aandacht...En dit jaar gaan we het weer allemaal doen, heb er al helemaal zin in, gezellig!!
Nu 2 jaar 8 maanden en nooit schoen gezet hier. Wel sinterklaasavond gevierd. Dat begrijpen ze wel goed (dochter was de laatste keer 1 jaar & 9 maanden). Misschien dit jaar wel doen.