Het is dus heel verschillend, ik ben er nu ook gewoon heel erg vroeg bij. Bij de andere 2 was ik er niet zo mee bezig namelijk.
Haha, van begin tot eind. Van de positieve test tot zojuist toen we de afspraak voor de keizersnee hebben gemaakt (even langs de prenatal om gewoon wat dingetjes te kopen om te kopen, ja heel erg, haha).
Net na de positieve test een leuk kledingsetje gehaald. Maxicosi en kinderwagen heb ik gekregen bij week 9. Tussendoor nog wat spuugdoekjes/kruikenn/omslagdoeken gehaald. De rest ga ik halen na de geslachtsbepaling en 20 weken echo.
Wij wachten de echo af a.s vrijdag 20-12 en dan gaan we zaterdag de wagen bestellen ivm leuke aanbieding bij babydump. Maar er is daar niets verplicht als we m toch niet willen kunnen we het zo annuleren.
Oehhh spannend en vroeg al een kinderwagen!dat zou ik zelf als laatste laten. Maar goed als t een mooie deal is waarom niet?!
Ik was 12 weken zwanger toen ik onze babykamer zag op marktplaats... Veeeel sneller dan verwacht... Maar deze was zo goed als nieuw, geen beschadigingen, koopje, precies wat we wilden en vlakbij dat we het niet konden laten schieten!! Kleertjes en overige spulletjes koop ik sinds de 20-weken echo.. Nu we ook weten wat het wordt
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Voordat ik zwanger was had ik al van alles aangeschaft die echt een koopje waren en ze dus niet kon laten liggen zoals de magnetronsterillisator van kv voor 9 En toen ik de positieve test in handen had en daarna nog en en toen nog een, kon ik echt niet meer wachten Wij hebben hier nu dus vooral sokjes rompers hydrofiele luiers slabjes allemaal dingetjes die van ins niet hysterisch roze of blauw hoeven. Maar na de geslachtsbepaling als je het wilt weten is het natuurlijk nog leuker Ik zeg gewoon doen als je het leuk vind
Bij babydump.. Mutsy transit.. 429 helemaal compleet . Op parasolletje en regenhoes na.. dan krijg je er een maxi cosi bij.. en een verzorgingstas alles voor die prijs. En het enige wat je doet eigenlijk is de prijs vast leggen. . Wil je ineens wat anders of heb je t niet meer nodig kan je alles zo annuleren.. geen aanbetaling niks. . Dus vind het de moeite om over na te denken. . en we krijgen hem van mijn ouders.
Gefeliciteerd! Het enige wat wij zelf in huis hebben gehaald momemteel is stokke tripp trapp en newbornset... Kinderwagen halen we eind deze maand op en babykamer is besteld... Wel al veel gekregen aan klein spul... Je weet nooit of het goed gaat....als je gevoel goed is, doen!
Ik ben nu achttien weken zwanger en heb al het "nodige" in huis. Net voor oud en nieuw krijgen we de 20-wekenecho, vanaf dan gaan we gericht shoppen voor kinderkamer, wandelwagen e.d.. Nu heb ik voornamelijk allemaal spuugdoekjes, hydrofiele luiers en een neutraal pakje gekocht. Gisteren bij Etos mijn bon ingeleverd voor 5 korting, dus het halve Etosschap ingeladen Dus in bad kan het nu ook. Ik koop nu voornamelijk die dingen die je uiteindelijk toch nodig hebt en nu in de aanbieding zijn. Vanaf volgende week gaan we op zoek naar een babykamer en wandelwagen (gaan we proberen aan te schaffen via marktplaats) en zodra we het geslacht weten gaan we een muur in een kleur verven en de rest in wit. Muurstickers erop en klaar