Leuke app's voor dreumes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by EdN, Sep 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,842
    3,630
    113
    Wij gaan binnenkort voor het eerst vliegen met ons zoontje. Hij is niet bepaald een fan van autorijden, dus ik vrees dat ook 2,5 uur in een vliegtuig niet zijn grootste hobby zal zijn. Om hem te vermaken (en de overige passagiers een rustige vlucht te gunnen) ben ik nu kleine speeltjes en nieuwe boekjes aan het verzamelen. Ik wil ook wat leuke app's op mijn iPhone zetten, heb nu talking Dino, en die vindt hij erg leuk. Wie heeft er tips voor leuke app's voor een kindje van 13 maanden?

2. mau

mau Actief lid

Nov 2, 2008
    397
    0
    0
    Wij hebben al heel lang sound touch voor op de ipad, een programma met allemaal dieren, muziek, vervoer plaatjes, druk je op het plaatje dan laat hij het geluid horen wat er bij hoort, ze vond het helemaal geweldig en leerde zo ook de geluiden etc.

Talking Gina vind ze ook nog steeds leuk

3. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

Mar 24, 2011
    717
    0
    0
    #3 mamavanmara, Sep 14, 2012
    Last edited: Sep 14, 2012
    Voor Mara heb ik erop staan:

- Dikkie Dik: o.a. een liedje en plaatjes
    - De tuin van Nijntje: wordt voorgelezen en dan kan ze peentjes zaaien (harken met vingers, water geven, enz)
    - Baby animals (van Fisher Price): maken geluidjes en dansen
    - I hear ewe: dierengeluiden en voertuiggeluiden
    - Animal show: foto's of plaatjes (kan je kiezen) van dieren met geluid erbij
    - Baby piano
    - Mieke's lammetje: verschillende 'werelden' (o.a. boerderij en onder water) waarin je dingen kan laten bewegen door het aan te raken
    - Balloonschool: ballonnen prikken in verschillende categorieen (bijv. dieren, cijfers, vormen), is wel Engelstalig
    - Tozzle: puzzels (Engelstalig)
    - Puzzels voor kinderen
    - Bab airbuggy: door te bewegen ketsen er rondjes tegen elkaar aan
    - Seek & find: door ergens op te drukken gaat het bewegen (bijv. hondje rennen, zon knipogen, mensen dansen), zijn wel kleine plaatjes

Misschien is je zoontje voor de puzzels nog te klein, maar dan zijn ze heel leuk voor later! :) Je kan ook zelf die puzzels maken, dan kan hij kijken.

4. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

Mar 24, 2011
    717
    0
    0
    Hij is leuk, heb hem er gelijk opgezet! ;)

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,848
    0
    0
    hier de apps van fisher price en tom the talking cat
    waarom weet ik niet maar als ze hem met haar vinger een tik voor zn harses verkoopt gaat ze helemaal vlak van het lachen :)

6. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Woezel en Pip
    Color Drops
    Tuin van Nijntje
    Swoop
    Dora - Speeltijd