ik ben vanmorgen van de 5 laatste treden van de trap gevallen met noa op mijn arm . ik viel ze achteroven met mijn rug tegen de trap en gleed door naar beneden keihard met mijn benen tegen de wc deur. gelukkig hield ik noa goed vast en heb ik haar niet laten vallen, ze begon ook hard te lachen . maar goed zit nu zelf wel met een stjve nek en rug helaas . moest het even kwijt ik was zo geschrokken!
pff das nogal wat je denkt wel eens van als ik er maar niet vanaf val. ben je a wel een beetje de strink te boven?
ja ik ben de schrik al te boven. ik had van die open sloffen aan die trek ik nu dus voortaan uit als we de trap op of af gaan.
Daar ben ik ook zo bang voor, ik moet er elke keer aan denken als ik op de trap loop. Ik hou mijn dochter ook altijd stevig vast. Klinkt wel pijnlijk voor jou, hopelijk is het snel over. Gelukkig dat je dochtertje lachte.......
ja noa begon echt te schater lachen die dacht natuurlijk ook wat doet ze nou weer! ik ben lekker in een warm bad geweest dus de pijn is al minder.
Dat is wel schrikken ja! Ik ben laatst met Rick in de draagzak buiten gevallen. Er ontbrak een stoeptegel midden op de stoep en er lagen blaadjes overheen dus ik had het niet gezien. Ik kon toen gelukkig zo draaien dat ik net niet op Rick viel.. Hij kon er alleen niet om lachen.. begon keihard te huilen, maar was wel snel stil. Maar sterkte ermee! Gelukkig is er niks met Noa. Die blauwe plekken heb je waarschijnlijk liever zelf als dat Noa ze had gehad. Maar ja, het blijft wel pijnlijk..
pfff, heftig zeg! Dat is ook mijn grootste nachtmerrie... ik heb zelfs een paar keer gedroomd dat mijn moeder met Lize in haar armen van de trap viel. En steeds maar weer dezelfde droom, vreselijk! beterschap! (en Pinkpuma, dat klinkt ook eng, vallen met de draagzak! Jeetje.. Gelukkig ook goed afgelopen) Amber
wat zul je geschrokken zijn! je bent wel tactisch gevallen zeg! en dan ook nog je dochter aan het lachen gemaakt! maar ja, de tol is de spierpijn! heel veel sterkte met het laatste!
Kan me heel goed voorstellen dat de schrik er goed in zat! Gelukkig niks met Noa en kon ze er wel om lachen! Hopelijk krijg je er zelf niet al teveel last van... Vaak duurt het minstens een dag voordat je echt last ervan krijgt...!