duimpje zuigen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by susan28, Jan 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    wanneer begonnen jullie babys ongeveer met duimpje zuigen? Amy is er heel erg mee bezig maar het lukt haar maar niet. hier word ze erg driftig over haha.

2. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Haar naamgenootje is er nu ook mee bezig.
    Heel af en toe heeft ze hem te pakken.

Maar meestal lukt het niet, ze wordt er naar mijn idee nog niet boos om.
    Ben benieuwd of het een duimerd wordt.

3. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    nou als ik het zo bekijk die van mij wel, op de echo was ze al aan het duimen. die van jou is een maand ouder, moet dus nog even geduld hebben helaas

4. loca

loca Bekend lid

Mar 18, 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Boaz is nu 4 maanden en kan hem sinds een week echt goed gericht in zijn mond krijgen en houden. Schattig gezicht hè?

5. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ow jemig, dus het duurt nog 2 maanden! ja het is wel heel schattig om te zien! maar het is zon kattekopje. ik probeer wel eens te helpen,maar ja dr duimpje is ook nog zo klein haha

6. loca

loca Bekend lid

Mar 18, 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Volgens mij zijn er wel kindjes sneller, Boaz heeft een speen , dus zijn duim was niet zijn prioriteit haha.

7. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ok dat zal er ook wel mee te maken hebben denk ik, amy heeft de speen nooit lekker gevonden. en tegenwoordig trekt ze ook een vies gezicht bij mijn pink, dus het duimpje zou voor ons de ideale oplossing zijn. maar even geduld hebben dus. bedankt voor je antwoord

8. loca

loca Bekend lid

Mar 18, 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Ja, Boaz gaat tegenwoordig ook kokhalzen als ik mijn pink of vinger erin steek (bij het badderen doe ik dat wel eens als hij wat onrustig is), dus dat doe ik ook maar niet meer.

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Jasmijn duimde echt goed toen ze 11 weken was. We waren toen op vakantie en het enige wat ze gedaan heeft tijdens de vakantie was driftig op haar duimpje zuigen. Nu doet ze dat alleen nog maar als ze echt heel erg moe is. Het blijft wel een ontzettend lief gezicht!

10. dolfijn

dolfijn Bekend lid

Sep 25, 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Het lukt senna sinds een paar weken. Ze was nog net geen 5 maanden.
    Het is een leuk gezicht. Ze zuigt er helemaal niet echt op. Het duimpje hangt gewoon in haar mond.... ;)

Gr. Dolfijn

11. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Robin duimt echt goed sinds ze net 3 maanden was. Daarvoor vloog het duimpje vaak alle kanten op, maar miste vaak haar mond.

12. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    Met 3 maanden had Marit haar duimpoje echt goed te pakken en ging die gericht steeds richting haar mond..

13. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lars met 6 weken. stopte ik de speen erin, spuugde hij hem uit en ging lekker op zijn duim zuigen. of een andere vinger, net welke in de buurt was :D

14. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Xavièr krijgt hem nog steeds niet te pakken, ben ik eigenlijk wel blij mee.. Want het si erg moeilijk af te leren.

Hij sabbelt op zijn knuistje en anders op een speen,, maar eigenlijk bijna nooit.

15. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lars duimt als hij moe is en om in te slapen, maar als ik na een tijdje gaat kijken is de duim eruit

16. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Binnen een uur na de geboorte, heb er zo'n schattige foto van, zal m zo in mn album zetten.
    Een speentje wil ze (helaas) niet.
    Met een maand of 3 lukte t duimen steeds prima.

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm toen anne eenmaal begon met zelf te proberen dr duim erin te stoppen ging het snel hoor

eerst hielpen we dr nog weleens
    maar inmiddels gaat hij er al denk bijna een maand feilloos in :)

daarvoor eindigde hij vaak in oog, neus, wang.. over dr schouder... *grin*
    maar toen sabbelde ze vaak gewoon op dr hand of dr arm

nu heel gericht op dr duim of wijsvinger :)
    (en aj soms verdwijnt dr hele hand er achter aan.. maar meestal niet meer eigenlijk)

Share This Page