wie totaal geen symtomen 5 dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamajj, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajj

mamajj Niet meer actief

de titel zegt het al.. wie had er helemaal NIKS? Ik heb maar 1 cyclus om het te vergelijken. vorige maand krampen, pijn in borsten, normale 'vloei'

Nu 5 dpo.. niets echt iets bijzonders. Meer vermoeidheid en koud GEEN vloei.. maar dat zegt natuurlijk allemaal niks

Pff ik weet nu weer hoe die wachtweek is.. :(

2. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ik voelde niets, helemaal niets.. alleen eventjes steekjes op ongeveer 7DPO geloof ik.. maar daarna weer niets. Op den duur enorme ongi krampen, en gevoelige borsten de dag voor NOD, dus ik dacht: het is voorbij deze ronde. Maar er kwam maar niets roods..... toch op NDO en met gevoelige testen daarvoor negatief. Pas vanaf 4 dagen na NOD kreeg ik een positieve test!

Succes! =)

3. mamajj

mamajj Niet meer actief

geweldig dat geeft zeker nog hoop, gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!!

4. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Haha ja, ik had me er ook al helemaal niet meer op voorbereid.. de maand ervoor dacht ik heel veel te voelen! Deze maand wat meer afleiding gehad, en tadaaa! Mijn motto was: geen bloed = goed.

Dankjewel! Nog beetje onwerkelijk allemaal.. maar goed, wel een mooie Pasen! :D en ben in mei jarig, dus hoop dat ik dan al alvast wat leuke spulletjes kan krijgen hihi!

Deel Deze Pagina