Slijmvraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door san68, 4 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san68

san68 Actief lid

27 feb 2007
    213
    0
    16
    Vraagje:

Kan het slijm en gevoel bij eisprong per cyclus verschillen?
    In januari bijvoorbeeld had ik volgens mij veel meer rekbaar slijm en voelde ik duidelijk mijn eisprong, de laatste twee maanden is er veel minder, bijna geen rekbaar slijm en voel ik vrij weinig. Wat is jullie ervaring?

2. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Hoi!

Ik heb m'n eisprong volgens mij nog nooit gevoeld (misschien heb ik 'm altijd wel 's nachts of voel ik het gewoon niet goed :( )
    Ik heb wel meestal vruchtbaar slijm zo rond m'n eisprong (meestal paar dagen van te voren) en dat verandert wel wat per cyclus. Bijvoorbeeld afgelopen maand heb ik het zelfs helemaal niet gezien!

Succes in ieder geval!

3. san68

san68 Actief lid

27 feb 2007
    213
    0
    16
    Jij ook succes, bedankt voor je berichtje. Je lichaam zit soms toch vreemd in elkaar hè!

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Nog een slijmvraagje...
    Vandaag zag ik toen ik naar de wc ging ineens een slijmsliertje uit mijn vagina zeg maar. Ik vind het wat genant, maar het was een soort sliertje net als je wel hebt als je ongi bent alleen nu helder van kleur.
    Is dit nu dat vruchtbare (rekbaar) slijm?
    We stellen het zwanger worden nu een tijdje uit maar afgelopen weekend (zaterdagnacht, zondag vroeg) hebben we wel gevreeën, kan dit net in mijn vruchtbare periode liggen? Ik dacht zelf namelijk dat het te vroeg was en door de alcohol en het plezier :) zijn we even vergeten om aan een voorbehoedsmiddel te denken..
    Mijn eisprong heeft gister of vandaag plaatsgevonden.
    Dus zelf denk ik niet dat ik kans maak zwanger te worden.
    Als het wel zo is, is het zeker welkom begrijp me niet verkeerd. Maar in verband met het verliezen van mijn baan hebben we de plannen een tijdje in de ijskast gezet.
    Aan de pil wil ik niet weer (net nu alle rotzooi uit mijn lichaam is verdwenen) en het plan was om dus condooms te gebruiken. Maar zoals je ziet komt dat er niet altijd van!

liefs Nikkie

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik zou niet weten hoe een eisprong voelt...

Wat hoor je te voelen dan?

6. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Bij mij is het zo dat ik de eisprong niet zo duidelijk voel als toen wij de eerste keer zwanger wilde worden(5 jaar geleden,onze dochter is nu 4)
    Maar ik heb er nu wel opgelet en ik heb altijd ongeveer 3 dagen slijm met een dag dat het wat meer is dan de andere dag,door wat op het net te surfen ben ik erachter gekomen dat dan wel je vruchtbare dagen er aan komen.Ook ben ik er nu achter gekomen dat 1 of 2 dagen na het slijm ik last heb van mijn onderrug net als je ongesteld moet worden, en denk dan dat het men ei is maar weet het niet zeker.
    Ik ben gewoon goed naar mijn lichaam gaan luisteren en er wat op te letten dan kom je er wel achter denk ik.
    groetjes jeslin

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou daar ben ik ook benieuwd naar. Ik voel mijn eisprong ook nooit en bij mijn vorige cyclus merkte ik rekbare slijm op. 2 dagen voor mijn eisprong. Nou is volgens mijn banner morgen mijn eisprong en heb helaas nog geen rekbare slijm gezien.

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik heb volgens mij 2 keer m'n eisprong gevoeld. Ik lag krom van de pijn, zo erg. (de eerste keer was ik ergens op visite...ik kon me niet eens laten gaan....) De tweede keer werd ik er wakker van, zo'n pijn. Daarna heb ik hem niet meer gevoeld. Dat vond ik best een beetje vreemd...

9. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    ik heb ook wel eens mn eisprong gevoeld...
    en inderdaad ik verging ook van de pijn! het zat toen bij mij rechts en dacht dat ik een blindedarmontsteking had..... maar bleek dus wat anders

10. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Weet iemand ook iets van bovenstaande vraag af? Is dat nu het rekbare slijm? Sowieso ben ik veel "vochtiger" rondom mijn eisprong. Deze cyclus en de vorige heb ik voor het eerst het gevoel dat ik ongeveer weet wanneer ik mijn eisprong heb. Altijd handig voor later...
    Maar nog even iets, als je die buikpijn hebt, heb je je eisprong dan al of moet je m dan nog krijgen? En duurt het dan nog een dag of korter?
    Misschien veel vragen maar zou het fijn vinden als iemand zou reageren.

liefs Nikkie

Deel Deze Pagina