Ik heb net twee testen gedaan van de kruidvat, de tweede voor de zekerheid omdat ik bij de eerste te weinig urine had gedruppeld. Dus bij de eerste verscheen maar niks, zelfs geen controle streepje, vandaar dat ik na 5 min bij de eerste test extra urine had gedruppeld. Toen zag ik duidelijk de controlestreep tevoorschijn komen en na 5 minuten een lichtroze streepje. Omdat ik dacht dat ik 'm dan niet goed had gedaan, heb ik de tweede test gedaan, nu meteen iets meer druppels(7) gedaan dan eigenlijk moet (5). Meteen controlestreep zichtbaar en na 4 minuten ongeveer weer een heel lichtroze streepje... Ik weet niet wat ik moet denken nu , heb het gevoel dat ik ongie moet worden (vandaag nod) want heb een raar gevoel in de buik, maar ja dat streepje? Ook heb ik allemaal witte vlokjes in de urine, hoort dat? En ik heb nog meer kwaaltjes pff word er gek van! Liefs van Sabrina
Ik denk gewoon dat je zwanger bent hoor meis! Streep=streep! En dat ook nog binnen de gestelde tijd, dus..... een voorzichtige gefeliciteerd!
dat ongi gevoel had ik bij mijn 2 kindjes ook ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor (voorzichtige proficiat)
Ik denk ook dat je zwanger bent! Dus ook hier een voorzichtige gefeliciteerd! Geniet ervan. Liefs, Beatrice
Ik was er ook van overtuigd dat ik ongesteld moest worden, had zo'n rugpijn en buikpijn... maar het bleek toch wat anders te zijn
durf de felicitaties nog niet in ontvangst te nemen , denk dat ik over een twee dagen nog een x ga testen maar dan haal ik een echte van claerbleu ofzo Wel alvast bedankt voor jullie reacties
Ik heb toen een test van (ik dacht) Clearblue gekocht die echt digitaal aangeeft zwanger / niet zwanger. Er zitten er 3 in een doosje en kost iets van 20 euro dacht ik. Door dat digitale venster kan er ook geen twijfel over bestaan! Heeeerlijk. En er zitten er 3 in waardoor je er nu al 1 kan doen en volgende week ook als je dat wilt. Ik ben benieuwd. Succes!
Ochtend urine is wel het beste. Maar een streep is een streep ook hier alvast voorzichtig gefeliciteerd.
de tekst zwanger of niet zwanger gaat na 1 uur weg maar je kna er dna wel foto van maken en als er bij die test zwanger sta kan je er niet omheen
Je kan die test op ieder moment van de dag doen! Ik heb deze ook rond 6 uur 's avonds gedaan. En inderdaad na 1 uur verdwijnt het weer. Goed idee om er een foto van te maken! Dat is wel erg leuk voor later. Ik ben er alleen een beetje laat mee haha Gr, Beatrice
Kom net van de kruidvat en heb ff zo'n digitale zwangerschapstest gehaald Ik wacht ff tot mijn blaas wat voller is en dan ga ik zo weer testen...ben benieuwd xxx
Zie hieronder het resultaat.... Bedankt voor de felicitaties, nu geloof ik het (bijna ) haha... Liefs Sabrina
Gefeliciteerd, ik heb vorige week precies hetzelfde gehad, steeds hele lichte streepjes, maar de digitest gaf uiteindelijk de doorslag! Proficiat!