Licht streepje ?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mammie1978, May 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

Apr 22, 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb net twee testen gedaan van de kruidvat, de tweede voor de zekerheid :D omdat ik bij de eerste te weinig urine had gedruppeld. Dus bij de eerste verscheen maar niks, zelfs geen controle streepje, vandaar dat ik na 5 min bij de eerste test extra urine had gedruppeld. Toen zag ik duidelijk de controlestreep tevoorschijn komen en na 5 minuten een lichtroze streepje.

Omdat ik dacht dat ik 'm dan niet goed had gedaan, heb ik de tweede test gedaan, nu meteen iets meer druppels(7) gedaan dan eigenlijk moet (5). Meteen controlestreep zichtbaar en na 4 minuten ongeveer weer een heel lichtroze streepje...

Ik weet niet wat ik moet denken nu :( , heb het gevoel dat ik ongie moet worden (vandaag nod) want heb een raar gevoel in de buik, maar ja dat streepje? Ook heb ik allemaal witte vlokjes in de urine, hoort dat? En ik heb nog meer kwaaltjes :rolleyes: pff word er gek van!

Liefs van Sabrina

2. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,356
    0
    0
    Ik denk gewoon dat je zwanger bent hoor meis! Streep=streep! En dat ook nog binnen de gestelde tijd, dus..... een voorzichtige gefeliciteerd!

3. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

Apr 22, 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik durf het nog niet te geloven , ook omdat ik nog zo'n ongie gevoel heb :rolleyes:

4. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    dat ongi gevoel had ik bij mijn 2 kindjes ook ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor (voorzichtige proficiat)

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik denk ook dat je zwanger bent! Dus ook hier een voorzichtige gefeliciteerd! Geniet ervan.

Liefs,
    Beatrice

6. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Een streep is een streep, je bent zwanger hoor! Geniet er maar lekker van.

7. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik was er ook van overtuigd dat ik ongesteld moest worden, had zo'n rugpijn en buikpijn... maar het bleek toch wat anders te zijn ;)

8. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

Apr 22, 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn
    :) durf de felicitaties nog niet in ontvangst te nemen :oops: , denk dat ik over een twee dagen nog een x ga testen maar dan haal ik een echte van claerbleu ofzo

Wel alvast bedankt voor jullie reacties ;)

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb toen een test van (ik dacht) Clearblue gekocht die echt digitaal aangeeft zwanger / niet zwanger. Er zitten er 3 in een doosje en kost iets van 20 euro dacht ik. Door dat digitale venster kan er ook geen twijfel over bestaan! Heeeerlijk. En er zitten er 3 in waardoor je er nu al 1 kan doen en volgende week ook als je dat wilt.

Ik ben benieuwd.

Succes!

10. pipikippie

pipikippie Actief lid

Dec 16, 2007
    158
    0
    0
    een streep is een streep!
    van harte!
    hier is er nog een met ongi gevoel dus dat houd je nog wel even ;)

11. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

Apr 22, 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn
    Moet die dan met de ochtendurine? En blijft zwanger staan of vervaagt het na zoveel weken weer?

12. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ochtend urine is wel het beste.

Maar een streep is een streep ook hier alvast voorzichtig gefeliciteerd.

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik had ook een licht streepje en dat betekent echt zwanger hoor..kijk maar naar mijn banner!

14. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

Oct 23, 2007
    104
    0
    0
    Ik zou ook zeggen streep is streep. Ook vanuit deze kant een voorzichtige felicitatie.

Liefs
    Sil

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    de tekst zwanger of niet zwanger gaat na 1 uur weg maar je kna er dna wel foto van maken en als er bij die test zwanger sta kan je er niet omheen

16. 078mama

078mama Niet meer actief

Je kan die test op ieder moment van de dag doen! Ik heb deze ook rond 6 uur 's avonds gedaan. En inderdaad na 1 uur verdwijnt het weer. Goed idee om er een foto van te maken! Dat is wel erg leuk voor later. Ik ben er alleen een beetje laat mee haha

Gr,
    Beatrice

17. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

Apr 22, 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn
    Kom net van de kruidvat en heb ff zo'n digitale zwangerschapstest gehaald :) Ik wacht ff tot mijn blaas wat voller is ;) en dan ga ik zo weer testen...ben benieuwd :rolleyes:

xxx

18. Mammie1978

Mammie1978 Actief lid

Apr 22, 2008
    149
    0
    0
    Apeldoorn
    Zie hieronder het resultaat.... :D

Bedankt voor de felicitaties, nu geloof ik het (bijna :p ) haha...

Liefs Sabrina

19. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    proficiat! :) fijn voor je.

20. Phopalonia

May 13, 2008
    30
    0
    0
    Gefeliciteerd, ik heb vorige week precies hetzelfde gehad, steeds hele lichte streepjes, maar de digitest gaf uiteindelijk de doorslag!

Proficiat!

Share This Page