hey hey meiden! Ik ben gisteren ongi geworden... Wanneer moet ik nu starten met tempen? En hoe kan ik het allemaal het beste aanpakken? Ik zit nu in mijn 3e cyclus... 1e: 64 dagen 2e: 47 dagen Ik hoop daat iemand mij kan helpen hiermee!!!!! Liefs Miekie
Hoi je kan het beste beginnen op dag 1 met je temp te nemen verder is het heel belangrijk dat je elke dag op dezelfde tijd je temp neem en gelijk als je wakker word dus niet eerst gaan plassen enz voor je je temp op neem. Voor je eisprong is je temp laag en na eisprong hoog. Als er iets niet duidelijk is laat maar horen.
Misschien zijn ook de Etos "Zwanger worden" pillen iets voor jou. Deze stimuleren je cyclus (het is maar gewoon een suplement hoor, geen medicijn!) en hierdoor wordt deze vaak korter/stabieler. Met temperaturen kun je idd het beste beginnen op de eerste dag, dan kan je een mooie duidelijke grafiek maken. Ik ben pas begonnen op dag 15 geloof ik en kon zo (samen met ovu-testen) nog wel een duidelijke ovulatie zien maar vind het achteraf wel jammer dat ik niet gewoon dag 1 begonnen ben
Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting hier kan je het bijhouden je krijgt een cursusje via de mail en FF helpt je ook bepalen wanneer je eisprong was
Net zoals Minimuis zegt, meteen beginnen met tempen, gelijk op de eerste dag van je ongi. Elke ochtend op hetzelfde tijdstip tempen is heel belangrijk.
dank jullie voor de reacties!!! @ loki09: Ik ben nu ongeveer al een week of 2 bezig met de "etos zwanger worden" pillen Mijn eerste cyclus was namelijk 64 dagen, en hoop dat het hiermee wat korter en regelmatiger wordt!! Maar alsnog super bedankt!