Wanneer was mijn eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door AvdY, 16 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AvdY

AvdY Niet meer actief

Hoi, ik testte vandaag negatief, terwijl ik verwacht had dat ik gister ongesteld zou worden en dus eindelijk kon wachten tot na m'n NOD, omdat ik steeds zo verdrietig word van die negatieve testen. Helaas dus....

En omdat ik ook niet ongesteld ben, vraag ik me af wanneer mijn eisprong nu eigenlijk was.

Mijn vorige cyclussen: n1 na curettage duurde 35 dagen, n2 duurde 27 dagen met ovulatie op dag 16, n3 duurde 28 dagen met ovulatie op dag 17.

Omdat ik dacht dat m'n eisprong nu op dag 19 was (dag 18 positieve test, en in het verleden dan altijd dag erna eisprong), dacht ik dat deze cyclus dus 19+11= 30 dagen zou zijn. Ondertussen is het dag 32, 13dpo, en dus negatieve test en geen menstruatie.
    Ik ben wel ziek geweest met koorts, waardoor mijn tempkaartje onbetrouwbaar is, van dag 21 TM dag 24.

Wat denken jullie wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten? (En ja, ik hoop stiekem natuurlijk ook nog op toch latere eisprong en daardoor nog negatieve test, maar dat zal wel niet....)

Bijgevoegde bestanden:

Stresskipje vindt dit leuk.
  2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat jouw ei pas op dag 24 was ;)

3. AvdY

AvdY Niet meer actief

Dankjewel! Dat maakt het qua zwangerschap helaas niet alsnog hoopvol want doordat ik ziek was hebben we na dag 19 geen seks meer gehad.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Temp je wel rectaal? En altijd op hetzelfde tijdstip? Ik vind je temp nogal laag en met veel open bollen.

Deel Deze Pagina