Dag meiden, Hier mijn probleem: Op donderdag 14juni had ik een inwendige echo gehad na 5 dagen Clomid te nemen. Ik had een eicel van 23mm, dus binne De 12h had ik zeker een eisprong zei de gyn. Vorige werk donderdag had ik savonds wat bruin slijmverlies bij het afvegen. Ik heb dit nooit eerder gehad. Dit was dus 7 dagen na men echo. Vanmorgen een test gedaan en die was negatief! Hoe kan dat nu? Het was KV2v5. Ik heb verschillende symptomen waar ik nooit eerder last van had: zeurende rugpijn, veeeeeel romige afscheiding, en ook men borsten zijn erg gevoelig. Kan het dat het nu nog te vroeg is om positief te testen? Liefs
het kan te vroeg zijn zou toch nog effe paar daagjes wachten ik teste 11 dagen dpo pas licht positief
Als je uitgaat van een eisprong op de 14de en daar 14 dagen bij optelt is je NOD op de 28ste, het zou dus iets te vroeg kunnen zijn. Gewoon over 2 dagen nog eens testen, succes!
Inderdaad nog vroeg om te testen....gewoon nog eens proberen. Wanneer dacht je zelf ongesteld te moeten worden?
Denk je dan niet, als je 2 dagen voor je nod negatief test,... Dat je dan hoogstwaarschijnlijk niet zwanger bent? Je moet nu toch al hcg aanmaken?
14 juni 23 mm, kan nog wel een dag-2 dagen duren. Zeg, 16 juni je eisprong, dan is je NOD op 30 juni. Nog even geduld dus.. Moeilijk he?
Ja, maar weinig .. en het verschilt per vrouw. Kan zijn dat het te weinig HCG is voor een positieve test. Sommigen testen pas na NOD positief. Ik zou over 2 dagen nog eens testen op je NOD succes !
Deze morgen opnieuw negatief! Ik begrijp er niets van.... Na een jaar mag de zwangerschap nu wel komen
Het is ook erg frustrerend als t niet wil, verdriet. Maar dat er een ei is geweest en je medicijnen gebruikt wil nog niets zeggen, helaas is er zoveel wat fout kan gan tussen bevruchting en daadwerkelijk zwanger worden.
Nou nog steeds niet ongesteld en geen positieve testen! Ik begrIjp het niet... Waar blijft die ongi? Ik word er gek van
Wat rot voor je! Niet weten waar je aan toe bent is echt arrrggghhh... Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en het liefst nog door een positieve test, al klinkt het niet erg hoopvol dat je steeds negatief blijft testen. Ik duim toch even door voor je! En mocht het toch niet raak zijn, dan hoop ik dat het echt snel wel raak zal zijn, want het wordt idd de hoogste tijd nu!
Een zwangerschap heb ik uitgesloten. Maar ik wil nu gewoon ongi worden, zodat we opnieuw kunnen starten! Dankjewel voor de lieve reactie! Doet deugd
Uitgesloten? Ik zag je testje bij het vage testen topic... WAUW!!! Gefeliciteerd! En mijn duimen draaien door voor een plakbeeb hoor! Dit moet gewoon goed gaan! Het is je zo gegund!
ik durf er nog nie zo op hopen... ik geloof het gewoon niet!!! vanavond nog een testen en dan morgenochtend nog eens... hopen op een duidelijkere streep en op een PLAKBEEB....
Dat is toch ook niet raar. Je hebt er zolang op gewacht en dan heb je hem opeens in handen, een positieve test. Laat het gewoon rustig even bezinken. Meid, als je echt veel drinkt en 's middags test, dan is dit een prachtstreep. Waarschijnlijk gewoon een wat latere innesteling gehad. Maar ik ben er van overtuigd dat je zwanger bent nu. Of het blijft goed gaan is iets anders. Maar voor nu: ben je echt zwanger! Maar je wilt straks nog een keer testen? Niet schrikken als die lichter is he, want de concentraties hcg kunnen best verschillen in het begin. Ik zit gewoon met een grote smile hier. Ik vind het een super verhaal. Zolang negatief en op het moment dat je ervan overtuigd bent dat het niks is.... Tadaaaa....
zo lief van u! ik krijg er tranen van... straks komt mijn ventje thuis en die zal mij opeten zegt hij dat beloofd
Hormonen he! Haha.. Wat lief hem! Wat zal hij ook blij zijn zeg... Meid, geniet ervan met zijn tweetjes of eigenlijk drietjes! En ik ben reuzebenieuwd naar de volgende testjes! Hou je dus in de gaten!
Na 2 vals positieve zwangerschapstesten, een negatieve bloeduitslag zullen we van start gaan met IUI. Ik weet ik totaal niet wat het inhoud. Vrijdag moeten we op intake gesprek en volgende week vrijdag (13juli) moet ik HSG onderzoek doen... Ik begrijp niet zo goed wat IUI meer kan dan een natuurlijke zaadlozing. Kan mij er iemand bij helpen? liefs
Allereerst heel veel sterkte. Wat naar van die positieve testen die uiteindelijk vals bleken. Kan me voorstellen dat je even flink teleurgesteld bent. IUI: Bij een gewone zaadlozing moet het zaad nog via de baarmoedermond en het aldaar aanwezige slijm omhoog zwemmen. Bij IUI wordt het bewerkte zaad rechtstreeks in de baarmoeder gebracht, dus voorbij de eerste hindernis van de baarmoedermond met het slijm. Zie ook: intra uteriene inseminaties (IUI) - Kinderwens Alvast heel veel succes!