Hoi allemaal, Wie heeft er al eens 5 dagen voor de Nod moest komen een test gedaan die positief was? Ik heb er een gedaan maar geen gevoelige zwangerschaps test. Zit hier ook nog verschil in? Word helemaal gek van het wachten
Ik zit ook in twijfel 4 dgn voor nod als ik ga testen doe ik met kv 2 voor 5 heb je symthomen wat op kan wijzen dat je zwanger bent? irri he het wachtten
ik heb 5 dagen voor nod getest, heb de foto's wel in mijn album staan, moet je even klikken op meer fotoalbums en dan op zwangerschapstesten, dan is het de laatste foto's die dipsticks, op de foto staan er 2 de bovenste is van zwanger en kids en de onderste van sensitest, ze zijn beide gedaan met de zelfde urine. dag later ( 12 feb) heb ik getest met de kruidvat 2 voor 5 en die kun je ook zien in mijn album
Ik testte inderdaad positief 5 dagn voor nod. met deze: Uiterst gevoelige zwangerschapstest - Zwanger & Kids Kruidvat 2v 5 zijn ook gevoelig, maar die was toen bij mij veel vager dan die van Z&K.
5 dagen voor nod is denk ik net iets te vroeg. 4 dagen voor nod zou je met ochtendurine al een heeel dun lijntje kunnen zien. (2 voor 5 kv) Dat is mijn eigen ervaring. Succes met wachten!
@Mamava: Ja ik ben extreem moe sinds 2 dagen, borsten wat gevoelig, met vlagen last van misselijk zijn. Vind geuren ook sterker. Maar ja als je dan een test hebt waarop je niks kunt bespeuren... Is dan ook geen sensitest.. Hippo: Je testen heb ik bekeken, volgens mij heb je er een fortuin aan uitgegeven haha. Maar wel overzichtelijk zo. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Jij hebt dus 4 dagen voor dien die dipsticks gebruikt? Scheelt wel veel per dag... Ben bang dat ik ongesteld word vandaag... Normaal zit ik op 21 dagen en dan rond de woensdag/donderdag dat de zee doorbreekt :x
als je bv 4 dgn voor nod gaat testten en je heb een duidelijke streep geen tuurlijn of lichte streep dat wilt toch niet zeggen dat je langer zwanger bent ? De 1 maakt sneller HCG aan als de ander of zie ik het verkeerd
Heb beejte zelfde symtphomen behlave de reuk maar vind het niet echt ongi kwaaltjes hoor je zegt dat je 5 dgn voor nod zit...kan je ongi vandaag toch niet doorbreken?
@ Mama09 dank je voor je link maar tegen de tijd dat ze hier zijn ( morgen ) dan kan ik al bijna testen met gewone testen... Dan nog maar even in spanning zitten. Ronde 3 nu....Normaal raak ik binnen 2-3 maande wel zwanger..
Mamava: Ja klopt volgens een ovulatie kalender moet ik het maandag worden, maar ik ben gewend om in de 3de week al halverwege wat te voelen. Vorige maand begon het met rozige slijm en daardoor brak het ineens door. Weet niet meer wat ik met mijn eigen lichaam aan moet...
Oh jij hebt een sensi test thuis? Twijfel nu ook om er een te bestellen, kan pas vanaf morgen sensi testen namelijk... Moet dinsdag ongesteld worden heb ik niet even nagekeken! Als je gaat testen meld je dan de uitslag?
Nee niks in huis maar ga voor kv 2 voor 5 maar me cyclus was of is onregelmatig weet wel wanneer me ei was en posi ovu test dus vanaf daar gerekent 12 dgn vanaf me zou ik maandag me nod hebben merk verders alleen me borsten/alleen links af en toe steken naar lies en heup en beetje zeurende onderrug en overdag niet veel trek savonds lege maag hmm dan niet echt honger jeeh nu al aan de suikerpindas haha ik houd het wel bij bakkie koffie haha! als ik ga testten en heb uitslag post ik het ben ook heel benieuwd bij jou
@ mamav; Wanneer ga je de kruidvat testen halen? Ik herken het wel, heb vanmorgen 1 geroosterde boterham op, eigenlijk geen zin in eten maar wel in zoetig. Dus ja nu heb ik het mogen bekopen ben al een paar uur lekker misselijk. En moe! Zie eruit alsof ik dagen niet geslapen heb.... @Ceilo ; gefeliciteerd. Die Kv testen schijnen goed te zijn. Wacht braaf mijn testen op, loer morgen net zolang tot ik de postbode heb gezien haha.
(zie me topic) ene zegt zou niet testen andere zegt mischien heb je wel vroege dpo dus ja twijfel weet ook niet hoelang me lf is maar wel wanneer me ei was haha dus schiet niet veel mee op mischien dat ik ze vanmiddag haal heb ik ze wel mocht ik willen testten
Pf stik ineens van de buikpijn en steekjes onderin... Moet ook steeds naar de wc. Word helemaal gek HELP?!