Hallo, Ik vroeg me af wanneer jullie het eerste slabbetje, paar schoentjes, bedje, kinderwagen etc. hebben gekocht echt voor de baby zelf. Ik nog helemaal niets maar het geld brand me wel in de zak Ik ben heel benieuwd!
Slabbetjes heb ik cadeau gekregen van mijn mams toen we t gingen vertellen.. in lekker felle kleurtjes Schoentjes.. nog niet... mogen ze toch niet aan voor ze gaan lopen. Bedje kamertje etc hebben we besteld in week 13. Kinderwagen in oktober, toen was ik euh 24 weken? zoiets... En de eerste kleertjes, na de eerste echo
De slabbetjes had mijn moeder ook al klaar liggen toen we het net verteld hadden. Ook een knuffeltje heb ik gekregen van een vriendin. Wij hebben echter nog niets gekocht voor onze baby behalve dat ik een zwangerschapsdagboek gekocht heb
ik ben ook vrij snel begonnen met spulletjes kopen en bestellen, ook omdat op de grotere spullen zeg maar levertijd zit. ik ben nou eenmaal niet van het geduldige soort!
Vandaag heb ik voor ons beepje een lief klein rompertje gekocht. Da's alles tot nu toe (en dan de cadeautjes nog natuurlijk maar die tel ik niet mee )
Ik ben nog niet zwanger, en ik ben alvast steeds wat dingetjes aan het kopen! Alles een beetje in de uitverkoop, dat scheelt al gauw een hoop. Uiteraard weten we dus niet wat het word, maar we houden de kleuren neutraal. Liefs Sinnamon
Ik ben nu 13 weken en we hebben net de kinderwagen besteld. Misschien een beetje vroeg, maar met twee maanden levertijd, ben ik ruim 20 weken als ie binnen is en dan vindt ik het toch wel heel leuk om 'm te hebben! We hebben een quinny speedy xs gekocht in de kleuren donkerbruin, lime groen en aqua blauw....zoooooo leuk! Na de echo en het hartje gehoord te hebben bij 12 weken, durf ik nu wel spulletjes te gaan kopen, zo beetje bij beetje. Liefs Sämira
Hai, We hebben vanaf het begin af aan spullen gekocht, zoals rompertjes, aankleedkussen, dekentjes etc. De grotere spullen later. Zo kunnen we de kosten verdelen. de eerste zwangerschap eindigde helaas in een miskraam. Hebben toen de spulletjes op zolder gezet maar die kwamen de volgende zwangerschap weer van pas. het kost allemaal erg duur dus ik vind het verspreiden van de kosten wel fijn. Liefs Jenny