zoontje's voetjes zijn maat 19 (onlangs laten opmeten). Welke maar van het merk aapie's heeft hij dan nodig? en gaan ze gemakkelijk uit of blijen ze juist mooi zitten?
Ik ben ook benieuwd! En wil er ook wat bestellen. Ik heb nog net niet op enter geklikt, toen ik dit topic zag! Ben ook wel benieuwd welke je wilt.. Wij denken over deze: Leren babyslofjes | Babyschoenen Leren babyslofjes | Babyschoenen
Ja doen! Niet duur en kwalitatief goede slofjes. Voor mn dochtertje heb ik er heel wat gekocht, favoriet waren de met bont gevoerde laarsjes. Wat maat betreft zou ik ze eerder te groot dan precies goed doen, er zit elastiek in, dus zelfs als ze te groot zijn, blijven ze aan. Er staat ergens op de site een maattabel met hoeveel cm, welke maat.
Aapies zijn ideaal, mijn zoontje is inmiddels toe aan z`n 2de en 3de paar. Hij had eerst maat xs en nu s. Ik heb model sneakers, die zitten goed en blijven netjes aan z`n voetjes zitten. Ik had ook de classic stone maar daar zijn we er 1 van kwijt geraakt tijdens het fietsen, die zou ik niet aanraden. wat betreft maat: deze gaan in cm en niet in maat 19. Even voetjes meten. Mijn zoontjes voeten zijn 11 cm en heeft nu dus S (11,5 cm), maar Xs (10,5 cm) waren te klein. Overigens moet je ook niet te groot bestellen want ze worden ook breder en het ziet er niet uit. Je kind kan er ook niet goed mee lopen dan.
Wij hebben ze ook voor de kinderen gehad, waren heel tevreden! Ze verzenden snel en de kwaliteit is ook goed. En over de maat; inderdaad even het voetje opmeten.
Idd even voetje opmeten. Ze bevallen hier ook erg goed, wij gaan straks aan ons 4e paar. Die met gevoerde laarsjes zijn hier ook favoriet, die komen er voor de winter weer. Het laatste paar heeft ze weinig gedragen, ze loopt veel op blote voeten.
Hier ook alleen maar positief over Aapies. Super kwaliteit. Ik had ook een keer babypaws gekocht. Nou wat een flutkwaliteit. Zonde van t geld.