Eerste schopjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door My boys, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. My boys

My boys Actief lid

3 jun 2010
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bijna 16 weken zwanger, en vandaag de eerste zachte schopjes voelen :D zalig :D

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Geweldig gevoel en het zal alleen maar leuker en fijner worden.
    Geniet ervan!!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Heerlijk zeg, geniet ervan! Dat is echt het allerleukste van zwanger zijn :)

4. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Heerlijk is dat he! Geniet er maar van!!

5. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Leuk!!
    Hier net de eerste echo gehad, 5 dagen vooruit gezet.
    Nu ik dat beeld van dat bewegende kindje heb gezien heb ik ook steeds het gevoel dat ik al wat voel.
    Wel een beetje erg vroeg zou dat zijn dus ga er maar vanuit dat het niet zo is.
    Bij mijn eerste zwangerschappen voelde ik het rond de 13 weken..

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Geniet er van, als je straks verder in bent dan zul je wel een keertje denken van ''Wees nu maar eens eventjes stil''
    :p

7. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    hahahaha herkenbaar Kimmuh...

@my boys geniet er van...
    Als je er even doorheen zit met je zwangerschap is t soms zo heerlijk als je kleintje begint te trappelen :)

8. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb t inderdaad ook! Heel grappig gevoel, vooral als je voelt dat t bijna met de dag duidelijker word! :)

9. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Proficiat! Zooooo fijn :) en bijzonder!

10. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Mooi he! Geniet er maar van!

11. Intense

Intense Actief lid

11 sep 2012
    302
    0
    0
    Overijssel
    Ahhhh zówwww mooi die eerste vertederende schopjes !!!
    Hier afgelopen weekend voor het eerst, ik voelde al wel eerder iets maar vrijdag kon ik met zekerheid zeggen dat dit echt de beeb was.
    Nu voel ik het iedere dag heel duidelijk, zo schattig

12. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh wat leuk meiden!! Ik wil het ook zo graag! Wanneer voelde jullie de eerste schopjes?

13. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben 18 weken en 2 dagen, en ik voel nog steeds niks.. :( ik hoop iedere keer dat ik wat voel. Maar helaas..

14. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik geloof dat ik tussen 18 en 19 weken voor het eerst wat voelde waarvan ik echt kon zeggen dat het niks anders was.

Wat een super bijzonder en gezellig gevoel he?! Ik ga dat wel missen denk ik!

15. minimoon

minimoon Niet meer actief

Ik voel het bij deze tweede wel veel eerder (denk ik) dan bij de eerste. En zeker niet continu, en ook niet altijd echt heel 'precies' zeg maar. Maar het blijft leuk. Het meeste kijk ik uit naar wanneer je het ook aan de buitenkant kunt gaan voelen/zien zodat manlief en dochter ook kunnen meegenieten. Dat is weer een ander speciaal gevoel............

Enne, het niet voelen - dat komt. Is bij iedere zwangerschap weer anders; kan begrijp ik ook afhangen van plek placenta, ook grootte baarmoeder e.d. Maar kan me voorstellen/weet hoe het voelt dat je het gewoon wilt voelen!

16. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik was exact evenver als jou toen ik ze voor het eerst voelde. Wat ontzettend speciaal hè. Ik geniet nog zo van elk trapje. Zelfs die harde.
    Geniet ze!

17. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Wow bijzonder he... dat is het mooiste wat je kunt voelen tijdens de zwangerschap en weet je waarvoor je het doet.. ( jaloers hi hi ik voel nog niets)

18. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Wat leuk! Gister pretecho gehad, en t kindje is erg beweeglijk! Jammer genoeg voel ik nog niks. Maar hoop over paar weken wel.

19. Lymmetje

Lymmetje Actief lid

16 okt 2012
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelf heb ik ons garnaaltje van het weekend voor het eerst gevoeld. Ik wist het echter opdat moment niet zeker. Een uur geleden wist ik het zeker. En terwijl ik dit schrijf voel ik hem/haar :) Erg bijzonder ja.

Geniet van je zwangerschap en deze bijzondere ervaring.

20. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Heerlijk gevoel he! Ik voel sinds een week of 16 de kleine trappelen, maar sinds twee weken is het dagelijks en duidelijk! Ooo kan ik nu duidelijk merken of uk wakker en actief is of dat het een slaap trapje is :)

Deel Deze Pagina